5 kedvenc ajakápolóm

kedd, március 24, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Bár már nyakunkon van a tavasz, így akár meg is szabadulhatnánk a száraz ajkaktól a hideggel együtt, de sajnos ez (nálam) nem így van. Egy-egy hűvösebb szellő hatására újra előjön a feszítő érzés, ráadásul ha az egész napos rohanásban a vízivásról is megfeledkezem, még inkább előjön ez a probléma. Most megmutatom nektek, hogy az utóbbi időben milyen termékekkel igyekszem karban tartani az ajkaimat.


Szinten tartásra a mindennapokban a Catrice Beautifying Lip Smoother 030 Cake Pop van a segítségemre, ugyanis olyan, mintha egy védőréteggel vonná be az ajkaimat, emellett enyhe színt és fényt is ad nekik, az illata pedig fenomenális. Arra érdemes figyelni, hogy az applikátort rendszeresen tisztítjuk, mert a rajta maradt anyag megromolhat.

A tavaly áprilisi Pixiboxban volt a Bomb Cosmetics epres ajakápoló, mely elsőre nagyon tetszett az illata miatt, de az állagát túlságosan keménynek éreztem, így sokáig nem használtam. Néhány hónapja tettem vele még egy próbát és akkor nagyon tetszett, így azóta reggelente a sminkelés előtt ezzel ápolom az ajkaimat. Ad egy enyhe fényt egyébként, így ha esetleg a szokásosnál is nagyobb rohanásban vagyok akkor sincs probléma, mert olyan, mintha egy enyhe szájfény lenne rajtam. Nem fogy túlságosan gyorsan, így jó néhány hónapig megbízható társunk lehet.

A The Body shop epres ajakvajáról már írtam egyszer a blogon, azóta is nagyon szeretem. A mennyiséggel vigyázni kell, mert ha túl sokat viszünk fel, meglátszódhat a fehér színe az ajkakon, de nagyon kis mennyiségben is jól hidratál, így ez könnyen elkerülhető. A kiszerelése a végén már problémát okozhat, mert nekem a körmöm alá is bemegy vaj, így főként olyankor használom, ha nem rohanok.

Nemrég írtam a Coconout Oil Cosmetics argán ajakápolójáról a blogon, ahol megosztottam, hogy mennyire jól használható a mindennapokban és nem csak ajakápolásra. Esténként azóta is kenem vele a körömágybőröm (is), és jelenleg sokkal jobb állapotban van a körmöm környéke és az ajkaim is, mint előtte. 

Út közben az Yves Rocher szőlős ajakápolóját használom, mert nagyon könnyed állagú, csak úgy siklik az ajkakon és jól hidratál is, nem véletlenül szerepelt már többször is a havi kedvencek között. A kiszerelése is praktikus, mert a BKV-n is higiénikusan használható.

Nektek mik a kedvenceitek ajakápolás terén mostanában?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Pont jókor írtad ezt a bejegyzést :) Pár napja már tiszta sebes a szám annyira ki van száradva, + lógnak fel darabok. Most az Isana egyik ajakápolóját használom, ha nem hozza rendbe kipróbálom valamelyiket :( (Sose volt még ilyen a szám)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes ilyenkor kicsit leradírozni az ajkakat és utána bekenni valami tápláló krémmel. Azt olvastam, hogy a La Roche-Posay ajakápolója jól működik nagyon durva helyzetben is. Nekem szerencsére még nem mérgesedett el ennyire a helyzet, így ezekkel jól el vagyok, bár lehet, hogy pl. az argán olajos ajakápolóm van olyan jó, mint az, mert eddig mindig tudott segíteni.

      Törlés
    2. Hogy radírozzam le a szám? Köszönöm az ötletet lehet kipróbálom majd:)

      Törlés
    3. Vannak speciális ajakra való radírozó termékek, de lehet házilag keverni is, neten találhatsz rá recepted, (ha lesz rá igény, szívesen készítek a blogra én is), de ha egy fogkefével óvatosan átdörzsölöd az ajkakat, az is jó tud lenni.

      Törlés
  2. Ismét egy rugóra jár az agyunk :D
    Mostanság a Nuxe tégelyes és az Eucerin stiftes ajakápolóját használom és nemrégiben csatlakozott hozzájuk a Himalaya Herbals tubusos terméke, így ez a triumvirátus vigyáz nap mint nap az ajkaim hidratáltságára :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D
      A Nuxe nagyon izgatja a kíváncsiságomat, majd őszre-télre lehet, hogy beruházok rá. Az Eucerinből nekem is van itthon egy, de még nem is próbáltam ki, próbálom egy kicsit csökkenteni az éppen használatban lévő hasonló funkciójú termékek számát. Mint a fenti példa mutatja, nem vagyok túl sikeres benne. :D

      Törlés
  3. A Beautifying szájfényt és a Bomb ajakápolót (görögdinnyésben) én is imádom :D De szuperhatékony ajakápolóval sajnos még nem találkoztam, pedig próbáltam már rengeteget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt tapasztaltam, hogy nagyon fontos, hogy belülről is hidratáljunk, valamint a vitaminbevitel is rendben legyen. Mikor láttam, hogy a Pixikben volt dinnyés is, gondolkoztam, hogy keresek cserepartnert, de végül ennek is olyan finom illata volt, hogy inkább nem tettem. De később lehet, hogy kipróbálom majd azt is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...