A tökéletes fekete nyomdalakk nyomában

kedd, március 17, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Ha elkezdünk nyomdázni a körmünkre, nem csak a különböző lemezeket kezdjük nézegetni, hanem bizony elkezdünk nyomozni a tökéletes nyomdázó lakkok után is. Eleinte a meglévő lakkjaimat néztem végig, hogy melyek azok, amelyek alkalmasak nyomdázásra is, de amikor a fekete lakkomat alkalmatlanná nyilvánítottam erre a feladatra, úgy döntöttem, hogy speciális nyomdalakkot fogok venni, mert nincs kedvem sorra halmozni itthon a fekete lakkokat annak reményében, hogy egyszer majd megtalálom a tökéletest. Mivel épp akkor készültem rendelni a BPS oldaláról, megnéztem, hogy kapható-e náluk is, s mivel a feltöltött képeken nem tűnt rossznak, így hozzácsaptam ezt is a rendeléshez.


Az üvege és a kupakja is szögletes, ami tárolás szempontjából praktikus, viszont használat közben nem olyan kényelmes, még akkor sem ha nem kell annyit kézben tartani, mintha a körmünket festenénk vele. Az állaga meglehetősen sűrű, ha kiemelem az üvegből az ecsetet, nem cseppen le róla a lakk. Az ecsete egyenesre vágott és lapított, bár ez nyomdázásnál nem igazán számít nekem.
A lakk szépen kitölti a mintákat, s szépen fel is veszi a nyomdázópárna. Sajnos a pigmentáltságával nem vagyok teljesen megelégedve, néhol kicsit átsejlik a minta alól az alapszín, de ez főleg a fotókon látszódik, élőben nem ennyire feltűnő. Amivel kicsit meggyűlt a bajom,  az az volt, hogy elég ragaszkodó a bőrhöz, így elég sokáig kellett takarítani a köröm környékét, s így sem lett tökéletes a végeredmény.

A nyomdázáshoz a BP-13 lemezét használtam.





Összességében nem egy rossz lakk, de vannak hibái, amik miatt folytatni fogom a keresgélést.

Ti megtaláltátok már a tökéletes fekete nyomdalakkot? Mit próbáltatok eddig?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Remélem, hogy a jó idő közeledtével a bőröm sem lesz ennyire száradásra hajlamos, és akkor eltávolítani is könnyebb lesz. Ezt leszámítva tényleg elég jó. :)

      Törlés
  2. Konad a tökéletes fekete nekem.
    :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet. :) Néztem a webshopban és az ára sem vészes, ráadásul most akciós is. Csak ugye ott van szállítási díj, így akkor éri meg, ha egyszerre több dolgot rendelünk.

      Törlés
  3. Nekem a Golden Rose Rich Color feketéje! :-) Ahogy egyre többet használom és picit sűrűsödik, még jobb is lesz, de épp tesztelek már feketéket is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na majd következőleg kipróbálom azt is. Köszi a tippet. :)

      Törlés
  4. Konadból nekem metál fekete van, azt nem igazán szeretem. Az Essence olcsó kis nyomdázólakkja viszont bejött, így abból nem fogok másikat keresni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az essence fehér nyomdalakkja van meg, az is elég jól működik. Így belegondolva nem is értem, miért nem vettem meg hozzá a feketét is, bár ha jól emlékszem, addigra ezt már megrendeltem.

      Törlés
  5. Sima kollekciós fekete Moyra a kedvenc feketém, de legtöbbször fekete holos lakkal nyomdázok, mert azt nagyon könnyű takarítani :D (CA Black Saint)
    Szép a mani!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem fekete holom nincs, de alapból szeretek holoval nyomdázni, nagyon különleges. :) Felveszem ezt is a listámra, majd meglátom, mi esik éppen útba, ha szükség lesz újra. :)
      Köszönöm szépen. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...