Beszámoló | Mineral Beauty - Szeretem a sminket!

péntek, március 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Február utolsó napján nagy izgalommal ébredtem, ugyanis több blogger társammal a Mineral Beauty rendezvényére voltunk hivatalosak. Ez nem kifejezetten csak bloggereknek szólt, így rajtuk kívül voltak mások is, s végül egy szuper délutánt töltöttünk együtt.

Renivel és Enikővel korábban találkoztunk a helyszíntől nem messze, majd együtt mentünk oda. Később Dalma is csatlakozott, így négyen  voltunk bloggerek a rendezvényen. Sajnos én nem tudtam fényképezőgépet vinni, viszont Reni és Enikő voltak olyan aranyosak, hogy felajánlották, hogy használjam a képeiket, így én is össze tudom foglalni Nektek a rendezvényt.
Összesen három smink elkészítését láthattuk, melyeket Kocsány Anett, vezető sminkes készített el, s közben hasznos tanácsokkal is ellátott minket. Rajta kívül voltak még sminkesek, akik bárkinek készítettek egy szép sminket. Dalma és én is beültünk a sminkes székbe, s kaptunk egy szép és nagyon tartós sminket. Mindenképpen szerettem volna kiemelni, hogy tartós, ugyanis amikor hazaértem, még teljesen hibátlan volt a sminkem, pedig ennyi idő elteltével már szokott probléma lenni a zsíros szemhéjamnak köszönhetően, de most ilyenről szó sem volt, sőt a lemosás sem ment olyan könnyen, mint szokott.















Ezúton is köszönöm szépen még egyszer a meghívást, nagyon jól éreztük magunkat.

Ismeritek a Mineral Beauty és Bellápierre termékeit? Milyen tapasztalatotok van velük?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Jó volt együtt bandázni és a sminked...még mindig dögös és tessék ilyet többször hordani! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik a sminked!*-*
    Díjat kaptál tőlem: http://judymuhely.blogspot.hu/2015/03/blogger-dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a díjat, igyekszem majd kitölteni. :)
      A sminkem sajnos nem került be a bejegyzésbe,mert mire kész lettünk, már nem voltak jók a fények. :( A képeken két sminkmodellt láthatsz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...