Born Pretty Store kívánságlista

vasárnap, március 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Az utóbbi időben elég sok időt töltöttem a Born Pretty Store oldalán, s ennek meg is lett az eredmény: jó hosszú kívánságlista. Persze közrejátszott a gyors listabővüléshez az is, hogy múlt héten jelentek meg képek a legújabb nyomdalemezekről, amik közül több is nagyon megtetszett, de szétnéztem az oldal nem körmös részén is, s ott is találtam szemre való termékeket.


Bár a régebbi lemezek közül sincs meg az összes nekem tetsző, mégis az újak kerültek most a kívánságlistám élére.

LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
LINK
A kisebb lemezeimnek kellene már egy tartó, jelenleg ez az esélyes. Először a nagyobbat néztem ki, az jobban tetszik, de egyelőre nagyon messze vagyok attól, hogy azt megtöltsem, így maradok inkább a kisebbnél.
LINK
Végül két nem körmös termék.  Két pirosítót néztem ki rendeltem meg. Korábban mindig csak a körmös dolgokat nézegettem az oldalon, de az utóbbi hetekben (a pénztárcám nagy bánatára) szétnéztem a többi kategóriában is.
LINK
LINK
Többnyire akciós termékeket válogattam ki, amire nem érvényes a kedvezmény, de ami nem akciós, azt azzá tehetjük vele. ;)


Jelenleg ezekre tudtam leszűkíteni a kívánságlistám, de van még pár termék még ezeken kívül, ami nagyon tetszik. :)

Rendeltetek már az oldalról? Jelenleg van valami a kívánságlistátokon?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Most is teli a kosaram a BPS oldalon, csak nekem nincs Paypalem, szóval férjre vár a rendelés, már mutattam neki. Szeretem én is a lemezeket, a kicsiket és a nagyokat is, mindegyik szuper, meg a nyomdázójuk is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére saját Paypal fiókom van. :D Eddig én is nagyon elégedett vagyok velük, nem igazán futottam bele rossz termékbe. A nyomdázójukat még nem próbáltam, de nagyon gondolkozok, hogy rendelek, mert sokszor jó lenne, ha több lenne.

      Törlés
  2. Még nem rendeltem az oldalról, de az a helyzet, hogy nem is akarok, félek, hogy akkor nem lenne megállás :D Úgyhogy egyelőre letiltom magam a rendelésről, így is bánhat a pénztárcám elég sok mindent :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Ismerős a helyzet, sajnos túl sok jó dolog érhető így el. :D Nekem most az új lemezek okoznak nagy hiányérzetet, néhányat beszerzek, kell egy kis frissítés tavaszra. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...