Elfogytak #8 - Január, február

szerda, március 18, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Az utóbbi időben elég szépen ürülnek a tubusaim, így ma ismét búcsút mondok egy egész nagy és ismét elég vegyes kupacnak. Nem is húznám a szót, lássuk mi megy végleg, s mi az ami nagyon a szívemhez nőtt.
Schwarzkopf got2b száraz sampon: nagyon finom málnás illata volt, e mellett jól felfrissítette a hajamat, majd miután elvégezte a frissítést, nyomtalanul el lehetett távolítani. Sajnos nem túl olcsó, de érdemes lesni, hogy mikor van rá valami jó kis akció.
Újravenném? Igen, ha akciós lesz.
Schwarzkopf BC Sun Protect csillogó olaj: nagyon sokáig elég volt, ugyanis még májusban kezdtem el használni, és azóta csak ezt használtam. Könnyen kifésülhetővé tette a hajamat, de használata után csillámos lett a kezem, ráadásul olcsóbban is találtam legalább ennyire jó terméket. ITT írtam róla valamint két testvéréről, a samponról és a pakolásról is.
Újarvenném? Nem.
Garnier Fructis Oil Repair hajpakolás: Imádom. A hajamat nagyon puhává, könnyen kifésülhetővé és finom illatúvá varázsolja.
Újravenném? Már megvan az utánpótlás.
Schwarzkopf essence ultimate sampon: nem sikerült megszeretnem. Különösebb problémám nem volt vele, de nem érzem úgy, hogy szeretném még egyszer újra használni.
Újravenném? Nem.


Garnier Essentials habzó arctisztító gél: nagyon szerettem, különösen a pumpás adagolóját. Jól habzoot és tisztított, e mellett nem zsírosította és nem szárította a bőrömet. Nagyon sokáig elég volt, így a végére picit ráuntam, de nem kizárt, hogy később újraveszem.
Újravenném? Talán.
L'Oréal Paris micellás víz: ITT olvashattatok több micellás vízről tesztet, köztük róla is. Nem volt rossz, néha csípte a szemem, de nem állandóan. A sminkkel többé-kevésbé megbirkózott, de a Garniert még mindig jobbnak érzem.
Újravenném? Nem.
Isana mandulás körömlakklemosó: sokszor szerepelt már itt, még mindig szeretem.
Újravenném? Igen.
Balea áfonyás borotvagél: a citromos után ezt vettem le a polcról, de hiba volt. Az illata számomra kellemetlen volt, de ezt leszámítva nem volt rossz.
Újravenném? Nem.
Garnier Mineral Invisible spray: Több illatban is kipróbáltam már, eddig mindegyiket szerettem.
Újravenném? Igen, valamelyik illatot.
Ziaja narancsvajas tusfürdő: Télen ez volt a kedvenc tusfürdőm. Isteni finom, igazi narancs illata van. Most nem zengenék róla ódákat, ITT már megtettem. :)
Újravenném? Igen, télre biztosan.

Most Ti meséltek. :) Mi fogyott el mostanában nálatok. Ezek közül használtatok valamit? Nektek mennyire vált be?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Az Isana mandulás körömlakk lemosót én is használom és szeretem is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez a kedvencem. ^_^ Bár mostanában már másodjára jártam úgy, hogy nem esett útba Rossmann, amikor venni kellett, de ha arra járok, veszek többet. :D

      Törlés
  2. Én szerettem a L'Oreal micellás vizét, az egyetlen ok, amiért mégis a Garniert vásárolom újra, hogy ár-kiszerelés arányban jobban megéri. A Ziaja tusfürdőt én is használtam már korábban, de annyira nem jött be, mert nem igazán habzik annyira, amennyire szeretném. Az illata jó, de bőrön már nem marad meg.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem leginkább fürdés közben fontos, hogy jó illata legyen, az hogy mennyire marad meg, annyira nem lényeges, mert úgyis használok testápolót, akkor meg még azt is nézni kell, hogy együtt milyen illatuk lesz. Egyébként rajtam azért 1-2 órán át megmaradt az illata, de ze is nagyon egyéni tud lenni.

      Törlés
  3. Ezt a szárazsampont én is imádom, elég sokszor használom is. Szerintem főként azért sikerült vele megbarátkoznom, mert imádom az illatát :D És mivel ilyen jó, ezért nem is akarok váltani :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is isteni. Megéri lesni az akciókat. ;) Ráadásul azért viszonylag sokáig elég is volt, tekintve, hogy a mostani mennyi idő alatt fogyott el. :O Szóval a következő ilyen bejegyzésben is lesz száraz sampon. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...