Fürdőbomba kád nélkül? Lehetséges!

péntek, március 27, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Ma egy elég régi szerzeményemről lesz szó, ugyanis ezt a Bomb Cosmetics  Epres Brulee-t még tavaly tavasszal vettem, de az egyetem végi hajtás, majd költözés miatt mindig elhalasztottam a használatát. Viszont a költözéssel jött egy probléma, mégpedig, hogy az albérletben nem volt fürdőkád, csak zuhanyzó, így eleinte csak nézegettem egy-egy fárasztó nap után, hogy milyen jó lenne használni, míg végül találtam más felhasználási módot, így kád nélkül is élvezhettem. Ha nálad sincs fürdőkád, mindenképpen olvass tovább. ;)


Annyit elmondanék róla, hogy elég nagy, így egy ilyen brulee akár 5-6 alkalommal is elég lehet, ha rendeltetés szerűen használjuk. Mivel a mostani lakásban van fürdőkád, így a végét így használtam el, és azt tapasztaltam, hogy a korábbi fürdősütihez hasonlóan, hogy a vizet enyhén opálossá teszi, s egy nagyon vékony, olajos réteg lebeg a víz felszínén, ami miatt érdemesebb inkább csak felitatni a bőrünkről a vizet, hogy ez az olaj a bőrünkön maradva ápolja és puhává varázsolja azt, így ilyenkor nem szoktam használni testápolót. Én mindig is szerettem kádban fürdőzni, de mióta ilyen illatos segítségem van az ellazulásban, még jobban szeretem, s jobban el tud lazítani. 

És kád nélkül mire használhatod? 
1. Írtam fent is, hogy használat után mennyire jól ápolja a bőrt, így benedvesítve a brulle-t a felszíne krémes-habos lesz, s ezt a krémes részt zuhanyzás közben a bőrünkön végigsimítva majd lemosva, használhatjuk úgy, mint egy zuhanyzás közbeni testápolót.
2. Nem csak az egész testünknek eshet jól egy lazító fürdő, néha elég ha csak egy-egy testrészedre koncentrálsz, így pl. manikűr/pedikűr előtt a kezünket/lábunkat is wellnessezni küldhetjük.
Én eddig ezekre használtam, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy vannak-e egyéb ötleteitek, hogy mire lehetne még használni.

Ismeritek a Bomb Cosmetics fürdőtermékeit? Mi a kedvencetek?

Ági

6 megjegyzés:

  1. Az gáz ha most megkívántam valami sütit? Olyan kis guszta. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Anna!
      Ezt ne csináld! Most már én is sütire éhezem!!!! :D

      Törlés
    2. Tényleg nagyon guszta, élőben az illat miatt még inkább, de nyugi Lányok, ez bármelyik diétába beilleszthető. ;)

      Törlés
  2. Még sose használtam Bomb Cosmetics fürdősütét/bombát, de annyi helyen látom mostanában, hogy egészen megjött a kedvem hozzá! :-)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Pedikűrözés előtt én mindig ezekkel a termékekkel lábfürdőzök :D
    Talán láttad is már nálam :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...