Inspiráció #58

hétfő, március 02, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Végre hivatalosan is itt a tavasz, és nagyon remélem, hogy az időjárás is igazodni fog ehhez, mert az elmúlt hét szomorkás időjárása a hangulatom is nyomot hagyott. De új hét, új hónap, itt az ideje, hogy mindenki újult lendülettel vesse magát a céljai felé vezető kihívások elé. Ti mennyire tartjátok az újévi fogadalmaitokat? 

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1

Melyik a kedvenc képetek? Csodás hetet! :)

Ági



8 megjegyzés:

  1. Jók a képek, mind! Kivéve az íróasztalt, mert nekem kétszer ekkora kellene :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Az asztal méretével én is mindig bajban vagyok. :D Valahogy soha semmi nem fér el. :)

      Törlés
  2. Mindegyik képet imádtam! :) Szép Hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
  3. Kedvenc kép? Ez még kérdés? Naná, hogy a heti cuki! :) Egyébként én egész jól haladok, még mindig sikeresen tartom az újévi fogadalmam :) Ennek pedig marhára örülök :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy ilyen kitartó vagy. Csak így tovább! :)

      Törlés
  4. Az összes kép nagyon jó :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...