Inspiráció #60

hétfő, március 16, 2015 Ági - Niceties in my life blog 15 Comments

Végre egy hosszú hétvége. Mostanában elég nagy volt a hajtás, s végre tudtam szakítani egy kis időt és kivettem két nap szabadságot. Igyekszem most csupa olyan dolgot csinálni, amik feltöltenek energiával legalább egy kis időre, így ellátogatunk a vásárcsarnokba, veszek friss zöldségeket és gyümölcsöket, beülünk valahová reggelizni és megyek sportolni is, ugyanis úgy néz ki, hogy sikerült végre egy olyat találnom, ami nagyon tetszik és alig várom a következő órát. Ti megtaláltátok már a számotokra tökéletes sportot?

Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? Csodás hetet! :)

Ági



15 megjegyzés:

  1. Ashley haja és sminkje mindig lenyűgöz. :)
    Én a pilatest, jógát, Hiit gyakorlatokat és a kocogást szeretem. :)

    Szép Hetet Ági! :) És jó pihenést! ;) Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép lány szerintem. :)
      Régóta tervezem kipróbálni a pilatest és a jogát, van is hozzájuk dvd-m, de eddig még mindig elmaradt.
      Köszi Anna! :*

      Törlés
  2. Ugyanilyen hajam van csak barna, és imádom :)
    Szaladni szeretek, szóval örülök is a jó időnek végre ! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon örülök, hogy itt a jó idő, végre felfedezhetem a környéket futás közben. :)
      Egy jó ideje tervezem, hogy én is levágatom ilyenre, de még nincs fodrászom Bp-en és eléggé tartok próbálkoznék Velük, mert sajnos jártam már meg új fodrásznál. :(

      Törlés
  3. összes! :D kávé mellé elbírom nézegetni ezeket a hétkezdőket :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy jó nézegetni őket egy kávé mellett. :) Remélem, hogy a többi napon lévő bejegyzések is tetszenek. ;)

      Törlés
  4. Outfit és persze Ashley lob-ja :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látszik ez a fazon mostanában mindenkinél tarol. :)

      Törlés
  5. A kedvencem azt kell hogy mondjam, hogy a heti cuki voooolt, igeeen :D De az outfit is nagyon tetszett :) Amúgy én mindig keresem a tökéletes sportot, de eddig a futás az, amit mindig elő és előveszek :) Te mire bukkantál most? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is rá tudok kapni a futásra, nagyon tudnak motiválni a számok. :D Most jumping fitre járok és nagyon tetszik. :) Sajnos nem túl sok helyen van. Úgy gondoltam, hogy heti egyszer járok majd, de ezen a héten már kétszer voltam. Hétvégére egy kis futást tervezek, ha olyan szép idő lesz mint most, meg ki szeretném próbálni a pilatest-t vagy a jógát. :)

      Törlés
    2. U, az nagyon jónak tűnik :) Én még sosem próbáltam, de már szemeztem vele, csak ilyen nincs nálunk a közelben. A jóga eszméletlen jó, olyan izomlázam szokott lenni utána, hogy ihaj-csuhaj! :D

      Törlés
    3. Eszméletlenül jó. Tiszta móka az egész, bár másnap nem olyan könnyű kikelni az ágyból. :D Sajnos nem túl sok helyen érhető még el, de remélem, hogy ez is el fog terjedni. :)

      Törlés
  6. Klassz a haj a finomság a tulik gyönyörűek! A mozgás minden formája jó nekem a zsírégető tornák a leghatásosabbak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. Én is főként zsírégető mozgásformát kerestem, de amit találtam (jumping fit) erre is szuper, viszont van benne erősítő és nyújtó rész is, nekem így lesz teljes az edzés.

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...