Márciusi Pixiboxom

vasárnap, március 08, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments


A márciusi Pixibox hírlevele alapján nagyon vártam, hogy megérkezzen a postás a dobozommal, hiszen ez a doboz nagyon tavasziasnak ígérkezett, ráadásul a résztvevő márkák között is több régi, jó ismerős akadt, az újak pedig izgalmasnak tűntek. Lássuk, mit rejtett az én dobozom és mennyire vagyok elégedett vele.

Mint már megszokhattuk, most is érkezett Piximagazin, aminek már a borítója is nagyon tetszett, de a belbecs sem maradt el a korábbiaktól, ráadásul Reni cikkét is olvashatjuk a hasábjain, mely az idei körömtrendekről szól.

Kneipp masszázsolaj trió csomag (3x20 ml, teljes kiszerelésű termék)
Boldogság masszázsolaj- A vörös mák és kender éterikus olajával jó hangulatot és derültséget kelt.
Ylang-Ylang masszázsolaj- Az egzotikus Ylang-Ylang fa, az ápoló jojobaolaj és az intenzíven tápláló mandulaolaj egyedülálló kompozíciója.
Bársonyos bőr masszázsolaj- Száraz és érzékeny bőrre intenzíven tápláló mandulaolajjal, regeneráló argánolajjal és napraforgó olajjal.


Korábban nem volt még szerencsém ehhez a márkához, így nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen tapasztalataim lesznek majd vele kapcsolatban. Ezeknek a kis üvegcséknek nagyon örültem, ugyanis egy-egy fárasztó nap után nekem nagyon jól esik egy hátmasszázzsal levezetni a feszültséget. Nagyon tetszik, hogy nem műanyagból, hanem üvegből vannak a kis fiolák, s a kiöntőnyílás le van szűkítve, így nem kell félni attól, hogy egyszerre túl sokat öntünk ki. Mindháromnak nagyon finom illata van. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy masszázson kívül bőrápolásra mennyire tudom majd használni.

Barry M körömlakk - 11 ml, teljes kiszerelésű termék, dobozonként 1 db eltérő, változatos színekben
Londoni kultikus brit márka, mely az 1982-es alapítástól kezdve az élénk, vibráló színeiről volt híres. Mára a márka elhivatottsága az, hogy olyan kollekciókat készítsen, melyek vidámak és innovatívak.

Volt már szerencsém Barry M lakkokhoz, az eddigieket egyszerűen imádom (többször is írtam már róluk, ide kattintva megtaláljátok a bejegyzéseket). Az én dobozomban a CNP 4-es árnyalat került, ami egy kék és fehér szálacskákból álló fedőlakk. Első pillantásra nem voltam érte oda, de minél többször nézegetem, annál inkább el tudom képzelni magamon. Nagyon kíváncsi vagyok rá. :)

Artdeco szemhéjpúder -teljes kiszerelésű termék, dobozonként 2 db eltérő, változatos színekben
Magasan pigmentált formulájának köszönhetően tartós smink készíthető a segítségükkel. Az Artdeco ikonikus mágneses Beauty Box-ába helyezve pedig kedvünkre válogathatjuk a színeket.

Ezt a kis mágneses Artdeco szemhéjpúdert még nem próbáltam, bár nagyon sokat nézegettem már a boltban, de túl sok szép árnyalatot láttam és nem tudtam ésszerű mennyiségre lecsökkenteni a nekem tetsző darabokat, így mindig elmaradt a vásárlás. Nekem egy kék(426) és egy zöld(416) árnyalat került a dobozomba. Egyelőre elég távol állónak találom ezeket a színeket magamtól, így még nem próbáltam ki.

Revlon Professional Nutri Color Creme 1002- 3in1 dirket színező pakolás - 24 ml, kereskedelmi méretű termék
Direkt hajszínező pakolás festett szőke és melírozott haj ápolására kozmetikai összetevőkkel: színerőt, lágyságot és ragyogást adó hajápoló koktél ionos pigmentekkel, AHA gyümölcssavakkal. Így használd: mosd meg a hajad, majd a törülköző-száraz hajra vidd fel és oszlasd el az anyagot az ujjaid, vagy fésű segítségével. Hagyd hatni 3 percig, majd alaposan öblítsd le. Egy-két alkalomra elegendő mennyiség.

Ez az egyetlen termék, amit biztos, hogy nem fogok tudni használni, mert barna hajam van, így ennek új gazdát fogok keresni. :)

Eucerin Even Brigthter FF30 nappali arckrém- 7 ml, minta
Az Eucerin Even Brighter nappali arckrém FF30 termék klinikai tanulmányok által igazolt módon segít a hiperpigmentációs bőrproblémák csökkentésében, mint a sötét foltok és az egyenetlen bőrtónus. A magas, FF30 fényvédő faktornak és UVA-védelemnek köszönhetően segít a további napsugárzás okozta bőrproblémák és a pigmentációs zavarok kiküszöbölésében. 

Nagyon örültem ennek a krémnek, ugyanis a szeplőimmel továbbra is harcban állok(tudom, idén pedig nagy divat), és itt egy termékben megvan (elméletben) a halványítás és a fényvédelem is. Mindenképpen elhasználom ezt a picit, aztán meglátom, hogy érdemes-e megvenni a teljes kiszerelést.

Vercase Bright Crystal Absolu női parfüm - 1 ml, minta
A Vercase Bright Crystal Absolu intenzív, vibráló, érzéki és elbűvölő illat. Fő jegyei között megtalálható a gránátalma, a málna és a babarózsa. Abszolút elegáns csomagolása a kristályok luxusát eleveníti meg. Egy ízig-vérig Vercase illat.

Ez a kis minta teljesen elvarázsolt. Isteni illata van, nagyon kellemes, tavaszias jellegű. Amikor megnéztem az illatjegyeket, már meg sem lepődtem, hogy közte van a magnólia, mert mostanában ami illat nekem nagyon tetszik, abban benne van. Nagyon szívesen örülnék, ha nagyobb méretben is a polcomon tudhatnám.

Összességében elégedett vagyok ezzel a kiadással, mert olyan termékek kerültek bele, aminek nagy részét tudom használni. Legjobban a parfümnek, az olajoknak, az arckrémnek és a körömlakknak örülök.

Megrendeltétek a márciusi Pixiboxot? Mit gondoltok róla?

Ági

8 megjegyzés:

  1. Szerintem a Te dobozod is szépséges Mármint a termékek benne :) Szépek a szemhéjpúderek is, és úgy gondolom jól is állnának Neked. :)
    Én a Revlont tegnap kipróbáltam és baromi jó (oké én szőke vagyok) :) Már csak annyit kéne kiderítenem, hogy milyen időközönként lehet használni és még azt sem tudom elképzelni, hogy hidrogénperoxid nélkül, hogy a csudába tudta kivilágosítani a hajam :D Örök rejtély :D :D

    No, de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy klassz kis doboz került hozzád. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, kivilágosította a hajad? Akkor biztos, nem fogom kipróbálni. :D
      Az a baj, hogy nyuszi vagyok én a színes sminkekhez. :D Bár már azért játszok a gondolattal. ;)

      Törlés
  2. Az a lakk nagyon aranyos. A szemhéjpúdereket ilyen nesze semmi fogd meg jól, dolognak érzem, kb. azok a színek, amiket az üzletben nem vesz meg senki.
    Továbbra sem érzem úgy, hogy nekem kellene a Pixibox. A Pure tetszett, talán legközelebb adok neki egy esélyt.
    Reninek nagyon örültem, de az nála is megírtam, hogy a a termékminták szerintem extraként kellene, hogy a dobozhoz járjanak, nem a részeként. De elég nagy visszhangja volt ennek a dolognak, lehet hogy pozitív irányba változik majd a Pixibox. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézegettem a Pixi fb oldalán és tök jó cuccoktól akarnak megválni a Lányok, amiket nem igazán értek. :O Egyébként nem mondom, hogy rosszak ezek a színek, néztem róla színmintát,és jó kis sminket lehet rittyenteni velük, de én még elég bátortalan vagyok a színes sminkek terén.
      A Pure nekem is nagyon tetszett, s a termékeket is nagyon megszerettem, van amit már el is használtam. :(
      Nekem nagyon szimpatikus egyébként a Pixi csapat hozzáállása, mert bármi van, próbálnak mindenkit meghallgatni, és úgy csinálni, hogy minél több embernek megfeleljen. És nem a mostani az első ilyen alkalom, mert volt olyan is, hogy sokan panaszkodtak, hogy nem tudtak rendelni, mert olyan időpontban volt a rendelés, hogy nem értek rá, és akkor is lehetett szavazni, hogy kinek melyik időpont a legmegfelelőbb.

      Törlés
  3. A kéket be kell vállalni, nincs mese, de a zöld szemhéjpúdert ha barnával, vagy akár szürkével-feketével párosítod, szerintem egész visszafogott sminket kaphatsz, a képed alapján inkább az arany dominál benne, nem a zöld. A lakkod pedig csodaszép, egy nagyon világos pasztell nude vagy egy sötétbarna/fekete fölött szerintem szuperül fog mutatni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor megérkezett épp egy világosabb rózsaszín lakk volt rajtam, feldobtam arra és azon is nagyon jól néz ki. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...