Nail Stamping Challenge | Ombre

kedd, március 03, 2015 Ági - Niceties in my life blog 22 Comments

Egy hét késéssel, de én is megérkeztem a kihívás utolsó fordulójával. Nagyon bánom, hogy nem volt időm múlt hétre megcsinálni, mert ez volt az egyik legjobban várt feladat számomra, de jobb később, mint soha. Készítettem már korábban is hasonló nyomdázást (ITT találjátok), akkor nagyon tetszett ez a technika, így alig vártam, hogy újra ilyet készítsek.
Nagy kedvenceim a Barry M Gally Hi- Shine (Pomegranate és Grapefruit) lakkjai, így nem maradhattak ki ebből a manikűrből, s a közöttük lévő átmenetet a Rimmel 60 seconds Don't be shy adta. Alapnak egy régi Maybelline nude lakkot használtam. A BPS 21 nyomdalemez már ismerős lehet, ugyanis ITT is ezt használtam, de nagyon tetszett ez a minta is, és úgy gondoltam, hogy jól fog mutatni ezekkel a színekkel.







Mit gondoltok erről a manikűrről?

A többiek munkái:





22 megjegyzés:

  1. Szuper lett, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép lett!! A színek és a minta is olyan, hogy akár én is csinálhattam volna. :D Tök jó! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aww! Ennél nagyobb dicséretet nem is kaphattam volna! ♥

      Törlés
  3. Nagyon szép! Tetszik a színe ezeknek a Barry M lakkoknak. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Én is imádom őket, nagyon jó vétel volt.

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ez a mani, és a lemez mintája is szuper!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Tényleg jó kis lemez, jól ki lehet használni.

      Törlés
  5. Nagyon jól néz ki :) Szuper lett :)

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép, tökéletes manikűr!

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép mani, már Instagramon is kiszúrtam, a Barry M lakkal együtt. Azért jellemző, hogy mire elhatároztam, hogy rendelek tőlük néhány színt, meg is szűnik a márka a Naillandnél :-D

    Díjat kaptál tőlem:
    http://djkatybeauty.blogspot.hu/2015/03/szemelyes-sokoldalu-blogger-dij.html
    :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ne is mond. Nagyon elszomorodtam, pedig eddig azt hallottam, hogy a Gelly vonal marad, de az is le van akciózva. :( Na mindegy, beszereztem gyorsan egy pasztell lila szépséget, amire már egy éve vágytam. )
      Köszönöm Katy, nagyon jól esik, hogy gondoltál rám. :) Igyekszem minél hamarabb összeszedni az érdekességeket magamról, már ha találok. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...