Olcsó húsnak... ?

csütörtök, március 19, 2015 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments

Amikor megláttam az első képeket a Golden Rose WOW! vonaláról, nagyon izgatott lettem, hiszen rengeteg színben árulják őket, ráadásul a pici mérete miatt nem félek attól, hogy sok lakk veszne kárba, ha esetleg mégsem válna be. Az áruk miatt picit elbizonytalanodtam, ugyanis meglepően olcsóak, mindössze 330 Ft egy ilyen kicsike.


Igazság szerint csak a Barry M akció miatt mentem el az Árkádba, de ha már ott voltam, gondoltam meglesem ezeket is, és próbaképpen elhoztam a 18-as árnyalatot. 
A mérete tényleg nagyon pici, még a régi essence lakkoknál is kisebb(a nyomdalakk üvege azokkal azonos), pedig azok 5 ml-esek voltak, míg a GR WOW! 6 ml. Az üveg egyébkén nekem nagyon tetszik, főleg a standon egymás mellett felsorakoztatva. :) A pici méretével csupán egy problémám van, méghozzá a kupak, amit így nem olyan könnyű stabilan tartani, de nem lehetetlen küldetés. Az ecsete közepes méretű, lapított és egyenesre vágott. Általában a lekerekített ecseteket kedvelem, de ez meglepően jól működik. Igazság szerint nem igazán tudok szépen lakkozni, mindig szükségem van több helyen is javítani, de most meglepően jól sikerült, direkt úgy készítettem a képeket is, hogy még nem javítottam, csak a nyomdázásnál lévő felesleget távolítottam el. A könnyű kezelhetőséget a lakk állaga is segíti, ugyanis közepesen folyós és nagyon könnyen terül. 


Ami számomra még nagyon meglepő volt, hogy nagyon szuper a pigmentáltsága. Már egy rétegben is majdnem teljes fedést értem el vele, két réteggel tökéletes lett. Ami aggasztott, hogy azt hallottam, hogy lassan száradnak ezek a picikék, de ennél az árnyalatnál erről szó sincs. A lakkozás elkezdésétől számítva mindössze 15-20 perc múlva már teljesen száraz volt a két réteg lakk, természetesen segítség nélkül. Nagyon fényesre szárad, fedőlakkot csak a nyomdázásra használtam.



A nyomdázáshoz az essence fehér nyomdalakkját és a BPS-20 lemezét használtam.






A tartóssága is teljesen rendben van, szombaton lakkoztam és kedden mostam le. Ez idő alatt minimális körömvégi kopás jelentkezett, s egy helyen pattant le a körmöm sarkánál. 
Összességében nagyon elégedett vagyok, biztos, hogy fogok még más színt is kipróbálni, remélem, azok is hasonlóan jól teljesítenek majd.

Próbáltátok már valamelyik színt a Golden Rose WOW! kiadásából? 
Mit tapasztaltatok? Az ár és a minőség mindig egyenes arányban állnak?

Ági

24 megjegyzés:

  1. Nem rossz, tetszik a szín és minta is. Nekem inkább a 400 Ft-os Moyrák jönnek be, olcsó és jó is. Ha drága lakkot veszek, akkor meg legyen különleges. Ez egy sima krém, ha közel lenne a Nailland, kipróbálnám, de nekem számít a kupak és ecset is. A végeredmény szép, a lakkozás meg új lakkal nekem is mindig nehezebb, meg kell szokni az ecsetet és állagot.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, szokni kell, de ez meglepően jól működött nálam elsőre, de természetesen mindenkinek más a kényelmes, így lehet, hogy van, akinek pont nem jön be. Én a Mayra ecseteivel vagyok bajban, mert nekem túl hosszú és vékony az ecsete(bár nem mindegyik Moyra lakkomnak ilyen, ha jól emlékszem).

      Törlés
  2. Csodaszép színe van ennek a lakkocskának, nekem a madárcsicsergős-tulipános-napsütéses tavaszt juttatja az eszembe. =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nálam is ilyen hatása van. Meglepően sokáig volt a körmeimen, azt hiszen ez lehet az oka. :D

      Törlés
  3. Szép színe van és a nyomdázás is jó lett :)

    VálaszTörlés
  4. Szerintem is szép a színe:) Én is fogok venni majd pár árnyalatot.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Én is tervezek még beszerezni néhányat. :)

      Törlés
  5. Nagyon szépen mutat a körmeiden ez az árnyalat! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  6. Akkor bejött a második tippem Facebookon :D
    Nagyon tetszenek ezek a pici lakkok, és ennek a színe is nagyon jó, főleg tavasszal, nagyon kellemes :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, nagyon jó szemed van. ;)
      Nagy kedvenc lett most nálam, így biztos sokszor lesz a körmeimen tavasszal. :)

      Törlés
  7. Szépséges ez a lakk és nagyon jól mutat rajtad. :)

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű ez a szín és ez a nyomda rajta :) Nekem nagyon tetszik, ilyen kis tavaszias így ez az összeállítás :)

    VálaszTörlés
  9. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    VálaszTörlés
  10. Gyönyörűszép színe van, ami nagyon jól áll a kezeden és ezzel a visszafogott fehér nyomdázással és mintával telitalálat! *.* :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép színe van, igazán tavaszias, nagyon tetszik! *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi, nagyon örülök, hogy tetszik Neked. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...