Tavaszi virágmező

kedd, március 31, 2015 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

  
Múlt héten mutattam facebook-on a Rimmel új alapozójáról képet, azonban rajta kívül egyéb újdonságok is érkeznem, s a képek nézegetése közben eszembe jutott egy manikűr ötlet, s hétvégén el is készítettem, így ma ezt láthatjátok a tovább gombra kattintva.


Igazság szerint nem igazán vagyok oda a zöld színért, ezért is lepett meg, amikor az új lakkok lépeit nézegettem, s megláttam a Port-a-loo Blue árnyalatot rögtön nagyon megtetszett. Eszembe jutott közben, hogy mintha lenne egy hasonló lakkom, de persze kiderült, hogy ez közel sem olyan, ráadásul már az állaga sem az igazi, így akár még bővülhet is  a kis kollekcióm egy újabb zöld lakkal. Ha már a kezembe akadt ez a zöld lakkom, gondoltam, hogy akkor készítek is vele egy nagyon tavaszias manikűrt, így a gyűrűs- és a középső körmömre felvittem a s-he 253-as árnyalatát, majd a többire a Rimmel Don't be shy lakkját. A zöld alapra nagyon egyszerű virágokat festettem az előbbi Rimmel lakk, valamint az Avon  nailwear pro +Pink Creme , a Catrice "Feathered Fall" Skie’s Force és a Catrice Colour Brightening felhasználásával. A minta festéséhez a BPS ecsetszettjéből a legkisebbet használtam.




Ha már szó esett a Rimmel Colourfest kollekciójáról, meg is mutatom, hogy milyen termékek érkeznek.
  • Oh My Gloss! szájfény - 6 árnyalatban
  • 60 Seconds Super Shine körömlakk - 12 árnylatban
Ezen kívül nagyon érdekesnek tűnik a Lasting Finish 25HR Dual Finish púder, ami egyben alapozó is, hiszen szárazon és nedvesen is használható.


Mit gondoltok a mai manikűrről? Tetszenek a Rimmel új termékei?

Ági

18 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett :) A pink és a menta szuperül passzol. Szépek az újdonságok, de mindenem van, nem fogok most Rimmelt venni.

    VálaszTörlés
  2. nagyon cuki lett. :) én most sárga körmökkel pompázom, szerintem ez is megosztó szín a zöldhöz hasonlóan. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) A sárgát sem tudtam sokáig elképzelni magamon, de egyszer kipróbáltam, és tetszett. :)

      Törlés
  3. Gyönyörű lett ez a mani :) Nagyon ügyes vagy, jól meglátod, hogy mi illik össze :) Ami pedig az újdonságokat illeti... hát, lenne mit kipróbálni :D (még jó, hogy Glamour napok jönnek, előre félek :D)

    VálaszTörlés
  4. Hű, ez nagyon jól néz ki :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...