Tavaszköszöntő manikűr

kedd, március 10, 2015 Ági - Niceties in my life blog 28 Comments

Már kb. egy hónapja elkezdtem érezni, hogy nekem már nagyon a tavasz felé húz a szívem. Mindenhol tavaszi képeket, virágokat nézegettem, a lakásban is megjelent 1-2 tavaszra utaló tárgy, s szépen lassan előtérbe kerültek a tavaszi árnyalatok, főként a körömlakkok terén. Eleinte kicsit próbáltam visszafogni magam, hiszen láttunk már márciusban havat, de hétvégén teret engedtem a világos színeknek, s ezt az igazán tavaszias manikűrt készítettem.


Kb. október óta van meg mindkét lakk, s már akkor is kacérkodtam a gondolattal, hogy milyen jól mutatnának együtt. A BeYu 180-as rózsaszín még az októberi Pixiboxból való és ITT már írtam is róla. A Catrice My Satin Ballet Shoes még a Catrice sajtótájékoztatón kapott termékek között volt, de még nem sokszor vettem elő. Igazság szerint amikor először kipróbáltam, mind a 10 körmömre önmagában került, de nekem úgy túl sok volt és nem tetszett, viszont nagyon kíváncsi voltam, hogy mennyire lehet vele nyomdázni, így most ez is kiderül. A BeYu lakkot 3 rétegben vittem fel a körmeimre a gyűrűs ujjam kivételével, oda a Catrice került 2 rétegben, majd a Born Pretty Store BP-20 lemezének középső mintájával nyomdáztam. Nekem nagyon tetszik a végeredmény, biztos vagyok benne, hogy fogom még ezeket a lakkokat együtt használni.













Mit gondoltok erről a manikűrről? Nyomdázva vagy nyomda nélkül tetszik jobban?

Ági

28 megjegyzés:

  1. Nagyon szép, tavaszi mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm PAncsi, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  2. Nagyon cuki, tavaszias lett :)

    VálaszTörlés
  3. Naná, hogy nyomdázva! :) Nekem is megvan ez a lemez és ugyanígy nem veszi fel a pitypang szárát a nyomdázó :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Nagyon rákattantam most a nyomdázásra. Magában már olyan snassz a lakkozás. :D Pedig olyan kis cuki minta lenne. Próbálkozok majd még azért vele, hátha van olyan lakk, vagy párna, amivel jól működik.

      Törlés
  4. Nekem tetszik minta nélkül is, de igazad volt, hogy mintával is gyönyörű! :) Nagyon illik hozzád, olyan elegáns és nőies mani. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, úgy örülök, hogy tetszik így is. Na ugye, mondtam é, hogy így is szép. :) Köszönöm szépen, örülök, hogy már így megjegyzitek, hogy mi illik hozzám. :*

      Törlés
  5. Nagyon-nagyon szép lett, bármikor elfogadnám a saját körmeimen! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm. :) Hajrá, nem olyan vészesen sok idő megcsinálni. ;)

      Törlés
  6. A Beyu cuki kis pasztellszínéért már most teljesen odáig és vissza vagyok... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is teljesen belehabarodtam. Nem hibátlan, de megéri a végeredményért. :)

      Törlés
  7. Nagyon szép színe van mindkét körömlakknak, és úgy egyben is tetszik a manikűr :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Barbi, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  8. gyönyörűek ezek a színek együtt. :)

    VálaszTörlés
  9. Mindkét verzió nagyon szép, a mintás talán kissé játékosabb, így nekem ő a kedvencem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Erina! :) Nagyon örülök, hogy mindkettő tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...