Újracsomagolás - könnyítsd meg a reggeli készülődést

szerda, március 25, 2015 Ági - Niceties in my life blog 17 Comments

 Az utóbbi időben sajnos több olyan termékbe is belefutottam, amelyeket ugyan szeretek, de mégis egyre ritkábban használok a nem szerencsés csomagolás miatt. Már pár hónapja gondolkoztam azon, hogy mi is legyen velük, mert azt már biztos tudjátok, hogy nem szeretem fel nem használt termékeket kidobni, ezért keresgéltem a megoldás után.  


A megoldás pedig szó szerint szembejött velem, ugyanis megkerestek az allinpackaging.hu oldaltól, hogy lenne-e kedvem kipróbálni néhány terméküket, s amikor megláttam az alábbi pumpás tejüveget, már meg is volt a megoldás. Ezúton is nagyon szépen köszönöm a cégnek. :)
Két termék kapott új csomagolás, méghozzá a Maybelline Affinitone alapozó, amit már egy jó ideje nem használtam, mert annyira folyós állaga van, hogy minden reggel sikerült túl sokat nyomni, ami jó esetben az asztalon, rosszabb napokon pedig a ruhámon kötött ki, így inkább mellőztem a használatát.
 A másik termék az Olay Essentials Complete Care Sensitive nappali krém SPF15, melynek bár nem használhatatlan a csomagolása, de a reggeli rohanásban nekem sokat tud segíteni, ha csak a pumpán kell kinyomni a terméket és nem kell le- majd visszacsavarni a kupakot, ráadásul mivel így nem kell belenyúlni a krémbe, így a használata is sokkal higiénikusabb. Ezt a pumpás flakont használtam.
 A két krém átcsomagolásával összesen 10-15 perc alatt végeztem is. Az alapozó könnyen ment, a krém egy kicsit nehezebb volt az állaga miatt, de nem lehetetlen küldetés.



Nagyon örülök, hogy sikerült megoldást találnom erre a problémámra, így nem érzem kidobott pénznek, amit a termékekre költöttem. 

Ti jártatok már úgy, hogy egy jó terméket a rossz csomagolás miatt mellőztetek? Csomagoltatok már át valamilyen terméket?

Ági

17 megjegyzés:

  1. Nekem nincs problémám ezzel az alapozóval. A kupak tele folyik ugyan, de "bennem" még nem okozott kárt. Viszont mennyivel jobban néz már ki ebben az üvegben. :D Mintha minimum high end lenne mindkét termék.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én azzal teszek magamban kárt, ami a kezem ügyébe kerül. :D Sokszor nagyon béna tudok lenni, álmosan meg főleg. Én látványra és használat közben is sokkal jobban szeretem a pumpás termékeket, így ha nem is high end kategória, de szerintem is sokat dob a külsején ez az üveg. :)

      Törlés
  2. Nekem pont a pumpás verzióval van mindig bajom, az utolsó egyharmadért küzdeni kell. De hát kinek mi jön be, én a tubusokat szeretem, főleg, ha fejre lehet őket állítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jártam már úgy, hogy túl rövid volt a pumpa szára(már ha az a neve), így nem ért le az aljáig, de direkt néztem, és ezeknek leért. :)

      Törlés
  3. Nekem a Maybelline BB krémem ugyanilyen, tubusos csomagolású, hát, a függönyömön ott van még a nyoma :S Jobb ez a pumpás megoldás és sokkal jobban is néz ki! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor megnyugodtam, hogy nem csak én tudok "alkotni" vele. :D

      Törlés
  4. Nekem nagyon tetszenek ezek a pumpás megoldások, mondjuk még semmi ilyenben nem értem az aljára, agy nem tudom mennyi veszhet kárba.

    Akartam rendelni az oldalról de minden 0,00ft ha kosárba teszem :(

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    2. Sziasztok,
      Először is szeretnénk megköszönni ezt a szuper és hasznos bejegyzést Áginak! :)

      Barbi,
      A problémád a következő miatt fordulhatott elő:
      három darab termékminta ingyenes, csak a szállítási költséget kell kifizetni. Ezért számol a rendszer 0 Ft-tal.

      Ha további kérdésed van, bátran fordulj hozzánk! :)

      Inez

      Törlés
    3. Én köszönöm a lehetőséget Inez. :)
      Hú erről nem is tudtam, ez tök szuper. :) Hajrá Barbi! ;)

      Törlés
  5. Csatlakozom Smejkához, tényleg high end csomagolást kaptak! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nagyüzemben kezdek átcsomagolni és ebből megyünk kávézni. :D Viccet félretéve köszi Reni, örülök, hogy Neked is tetszik az ötlet. :*

      Törlés
  6. Én a hajolajamat tettem a pumpás verzióba, mert megőrülök tőle, hogy öntős flakonba tesznek egy ilyen terméket. Nem is értem, hogy miért......
    De abban most nagyon szeretem és sokkal könnyebben adagolhatom :)
    Viszont ez az alapozó dolog szuper ötlet, bár én mindig pumpásokat szoktam venni épp azért, mert nem szeretem a tubusos verziót és sokkal gusztusosabb is a pumpás :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokszor kerülnek olyan csomagolásba a termékek, amik abszolút nem illenek a termék állagához. :(
      Nekem is jobban tetszenek a pumpás termékek, de ennek a színe nagyon passzolt, úgyhogy nem tudtam otthagyni. :)

      Törlés
    2. Ha passzol, akkor persze nem szabad otthagyni :) Pláne, hogy bele tudod tenni ilyen kis pumpás szépségbe:)

      Törlés
  7. Oh, most megnyugodtam, hogy nem csak rajtam fognak ki ezek a tubusos megoldások. Valahogy a pumpás mindig sokkal de sokkal jobb... :D Köszi az ötletért! :))

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...