Uriage Créme Lavante krémtusfürdő és Isofill intenzív ráncfeltöltő szérum

csütörtök, március 12, 2015 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

Nagyon kíváncsi voltam, amikor a decemberi Pixiboxról szóló hírlevélben megláttam, hogy az Uriage is képviseltetni fogja magát, mert bár a Párom nagyon elégedett eddig a márkával, én még nem próbáltam tőlük semmit sem, s nem is gondoltam, hogy rögtön két termékkel is megismerkedhetek.

Uriage Créme Lavante krémtusfürdőt már vittem is a fürdőbe, amikor megérkezett, nem igazán érdekelt, hogy van felbontva másik tusfürdőm, pedig nem vagyok híve annak, hogy többet tároljak a fürdőkád szélén. Nagyon szeretem tusfürdőknél az ilyen csomagolást, mert még a végén sem kell szórakozni vele, hogy kijöjjön belőle minden csepp, ráadásul jól zár, de könnyen nyitható(nem körömgyilkos). Az állaga finom krémes, de elegendően habzik. Nagyon enyhe illata van, egyáltalán nem tolakodó, így egy igazán uniszex illat, volt is segítségem az elhasználásában. :) Jól tisztít és szerencsére nem is szárít, sőt úgy vettem észre, hogy hidratálja is a bőrömet, így ha el akarom sumákolni a testápolót, mindenképpen ez után nyúlok. Szuper tusfürdő, sajnos nem túl olcsó, de mindenképpen szeretnék belőle a következő téli időszakra is.


Az Uriage Isofill intenzív ráncfeltöltő szérumtól tartottam egy kicsit, mert bár  jó pár éve túl vagyok a tini korszakomon, de még egy ráncfeltöltő szérumhoz fiatalnak éreztem a bőröm. Végül beadtam a derekam és tettem vele egy próbát.  Reggelente használom sminkelés előtt 3 pumpálásnyit. Az állaga hihetetlenül könnyű, vizes, így pillanatok alatt felszívódik, nem kell sokat várni és lehet is sminkelni. A bőrömet egész napra jól hidratálja, egyáltalán nem érzem, hogy több hidratálásra lenne szüksége. Ráncaim szerencsére még nem igazán vannak, így erről a hatásáról nem tudok beszámolni.

Összességében mindkét termékkel nagyon meg vagyok elégedve, örülök, hogy kipróbálhattam őket. Ezek után bátrabban fogom nézegetni a márka termékeit, mert bár a drogériás termékekhez viszonyítva nem olcsóak, de eddig csak jó tapasztalatom van velük.

Próbáltatok már valamit az Uriage termékei közül? Milyen véleményetek van a gyógyszertári márkák termékeiről?

Ági

7 megjegyzés:

  1. Szemeztem ezzel a tusfürdővel, de a Krémmániás értékelései eléggé lelombozóak. Ennyi pénzért ez nem az a kategória, amivel tesz az ember egy próbát és vagy beválik vagy nem. Egy ezresért kipróbáltam volna, de ilyen kis mennyiség ennyi pénzért számomra könnyfakasztó, szóval meghagyom másnak. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sajnos nem olcsó, így nagyon örülök, hogy ez volt a Pixiben, mert nekem szerencsére bevált.

      Törlés
  2. Uriage termekekbol mar vettem tobb dolgot is: arckrem, szerum, hidratalo. Szeretem oket. Drogerias, nulla hatoanyag-tartalmu kremet mar nem is vennek. A masik kedvenc a Bioderma, toluk a testapolot rendszeresen hasznalom, nincs naluk jobb. Atoderm Creme a neve es 500 ml-es, pumpas kiszerelesu. Altalaban 1+1-es kiszerelesbn veszem, igy koltseghatekonyabb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, érdemes ezeknél figyelni az akciókat, mert azért teljes áron nem olcsóak, de jó esetben tényleg értéket kapunk a pénzünkért.

      Törlés
  3. A Bioderma Sensibio H2O is allando lakoja a furdoszobanak, a Hydrabio szerum is. A golyos deoja szinten 1+1-es akcioban mindig beszerzendo termek :) a Hydrabio maszk es radir meg amit hetente hasznalok.

    VálaszTörlés
  4. Nekem sajnos túl parfümös ez a tusfürdő. Ráadásul olyan mérhetetlen allergiás viszketést kaptam tőle aljtájon, hogy húha. :( Nem hinném, hogy úgy kéne reklámozni, hogy érzékeny bőrűeknek is javallott.
    Viszont a ráncfeltöltő szuper jó :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O Komolyan? Nekem szerencsére nem igazán érzékeny a bőröm, így ezt megúsztam, de azért erre szerintem igazán figyelhetnének. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...