'15 márciusi kedvencek

szerda, április 01, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Magam sem hiszem el, de ennél jobban nem is lehetnék időben a márciusi kedvencek bemutatásával. Imádtam ezt a hónapot, mert bár nagyon sűrű és munkával teli volt, de sokat lehetett sétálni, jó idő volt, mindig lehetett szervezni valami jó kis programot. Azt hiszem, ez olyan igazi tavasz most. :) A kedvenceimen is meglátszik a tavaszi hangulatom, hiszen már a képekre ránézve is látszik, hogy szerettem a lágy színeket, s a finom illatokat a múlt hónapban.

Legnagyobb kedvencem, s új felfedezettem a Golden Rose Wow! 18-as árnyalata, ami egy igazi tavaszi szín számomra. A lakk nagyon olcsó, szuper az állaga, jól lehet használni, semmi problémám sincs vele. ITT találkozhattatok vele a blogon, ahol egy másik nagy kedvencemmel, a  BPS-20 lemezével nyomdáztam is rá. Körömdíszítés terén még meg kell említenem a Catrice My Satin Ballet Shoest is, ami egyszerűen mesés. Önmagában nekem kicsit sok lenne, de pl. egy finom rózsaszínnel kombinálva gyönyörű(mint ITT). 
Szép manikűr nincs ápolt kezek nélkül, így naponta többször is krémezem, mert sajnos nagyon ki tud száradni a bőröm. Ebben a hónapban a Calena Rózsatündér kézkrémet használtam a legtöbbször, ami még az első Pure by Pixibox dobozzal került hozzám. Az állaga nagyon könnyű, gyorsan felszívódik és elég jól hidratál. Az illata nem az a tipikus mű rózsa illat, így jobban kedvelem, mint az átlag "rózsa" illatú kencéket.
Hidratálásnál maradva a The Body Shop barackos testvaja volt az abszolút kedvenc. Az állagát és a hatását is nagyon szeretem, de a legjobban az illatát kedvelem. Sajnos már eléggé a végét járja, ráadásul most nem is kapható, de a zöld teás vonal most úgy is nagyon izgatja a kíváncsiságom. ;)

Pár hónap mellőzöttség után ismét előkerült a Maybelline the Colossal Go extrem! volum' szempillaspirál, s még mindig nagyon jól működik, a pilláim szépen szétválasztottak, hosszúak és dúsak lesznek tőle.
A szemöldökömre továbbra is nagyon szeretem használni a Catrice Fixing Brow Wax-ot, mert így pillanatok alatt úgy maradnak a szálak, ahogy én szeretném, s szerencsére sokáig úgy is tartja őket.
A márciusi Pixiboxban nagyon vegyesen voltak a sminktermékek, és volt aki úgy gondolta, hogy nem hozzá illő szín került a dobozába, így egy kis csere-bere után hozzám került a BeYu Color Biggie 330-as szemceruza, ami nekem nagyon bevált. Sietős reggeleken csak gyorsan feldobom, kicsit elsatírozom a széleket, s már mehetek is. Ami még jobb, hogy még az én olajos szemhéjamon is tartós, így általában a nap végéig nincs is vele probléma.
Egy új sportra is rátaláltam márciusban, ez pedig a jumping fit. Egy óra alatt jól lefáraszt, az izmokat is kellőképpen megdolgoztatja, ráadásul a társaság is nagyon szuper. Alig várom, hogy délután legyen, s mehessek is a következő órára. :)

Most Ti jöttök! :)  Mik voltak a kedvenceitek márciusban? 

Ági

4 megjegyzés:

  1. A jumbo cerkákat én is szeretem. A képen látható nyomdalemez meg egyik kedvencem, anyámnak is ezzel szoktam manit csinálni :)
    Nálam minden a régi márka, most elkezdtem az A-England lakkokat gyűjtögetni, azóta kevesebbet lakkozok, nagyon tartósak.
    Ami nem jött be, az az Avon narancssárga spirálja, rettenet a kis bökős keféje.

    VálaszTörlés
  2. Ilyen gyönyörű Catrice lakkom nekem is van és imádom :)

    VálaszTörlés
  3. Látom, a Pixis BeYu termék nem csak nekem jött be nagyon. Igazi társam lett már lassan nekem is ez a kis ceruza :) Nem sokára nálam is kint lesz a kedvences bejegyzés, úgyhogy ott majd úgyis látod, mennyi mindent szerettem. És jaj, irigyellek, nagyon jó lehet ez az óra, szívesen megnéznék egyszer egyet én is :)

    VálaszTörlés
  4. De szép az a Catrice lakk :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...