A tavasz színei - orgona/orchidea

csütörtök, április 23, 2015 Ági - Niceties in my life blog 22 Comments


Nagyon szeretek kihívásokban részt venni, mert mindig izgalmas, hogy egy-egy témát ki hogyan közelít meg. Amikor megláttam Thimmyke új kihívását nagyon megtetszett, s bár az első fordulónál még nem tudtam, most mindenképpen szerettem volna csatlakozni, mert nagyon tetszettek a témák.


Amikor megláttam a mai témát, egyértelmű volt, hogy a Barry M Prickly Pear árnyalatát fogom elővenni, ugyanis szerettem volna adni neki még egy esély. Amikor megvettem az első Barry M lakkjaimat, ezt is szerettem volna megrendelni, de nem volt készleten, így akkor kimaradt, viszont nemrégen akciósak voltak, így gyorsan el is hoztam, de elmaradt a várt hatás. Hozzá voltam szokva, hogy a másik kettő lakk remek, már egy rétegben is majdnem teljesen fednek, gyorsan száradnak és tartósak is. Na ez nem ilyen sajnos. Három réteg mindenképpen kell neki és úgy érzem, hogy lassabban is szárad, mint a korábbiak. A tartósságával sem vagyok megelégedve, 2 (nagyon maximum 3) nap után muszáj lemosni, mert szörnyen kopik a végeken. Ennyi pénzért én már kicsit jobbat várnék. Igazából ezt még meg is bocsátottam volna neki, de valahogy a szín sem olyan, mint ahogy vártam a színminták alapján. Az én monitoromon a második képen áll legközelebb a valósághoz a színe. Bevallom, így mintával már sokkal jobban tetszik, de azért most csalódtam egy kicsit (főleg azért, mert együtt vettem meg a GR Wow! 18-as lakkjával és azt nagyon szeretem, pedig árban jóval kedvezőb). 
A gyűrűs ujjamra a Catrice Colour Brightening került, majd a BPS pontozójával és a Barry M lakkal virágokat készítettem, majd mindegyik közepére, s a többi körmöm tövéhez is az essence 140 go bold! lakkal pontokat helyeztem.





Egy kis büszkeség: virágzásra bírtam :)




Szerettem hordani ezt a tavaszias manikűrt, igazán sajnálom, hogy nem tartott olyan sokáig, mint szerettem volna.

Ti mit gondoltok erről a manikűrről? :)

Ági


22 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik :) Szép ez a Barry M, bár ritkán viselek 3 napig egy manikűrt, azért egy drágább lakknál elvárnám, hogy hamarabb megunjam, minthogy elkezd kopni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Igen, kb. én is ezt várom el már ennyi pénzért. Szomorú vagyok miatta, mert a másik két színem a Gelly vonalból nagy szerelem.

      Törlés
  2. Nagyon finom, letisztult lett ez a manikűr, nekem ezért tetszik. :)

    VálaszTörlés
  3. Csini lett :) Én is épp egy orgona színű körömlakkot viselek a körmeimen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nikii. :) Láttam instán, nagyon szép az a szín. :)

      Törlés
  4. Egyszerű, de nagyszerű, jól eltalált mani lett :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon elegáns, szeretem az ilyen stílusus manikűröket. :))

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett és elegáns! Bár nekem inkább kékes színűnek tűnik mint lilának, de ennek ellenére nagyon szép :) A virágod is csodálatos!

    http://probablyme.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Sajnos nagyon monitorfüggő is, telefonról nálam is kékesebb.
      Köszi, remélem, még sokáig fog virágozni. Most az orchideát próbálom virágzásra bírni. :)

      Törlés
  7. Fenséges manikűr, egyszerű, de nagyszerű! :) *-*

    VálaszTörlés
  8. Kis egyszerű és csodaszép! Nekem tetszik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Bella! Nagyon köszönöm, nagyon jól esik ez tőled. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...