Áprilisi Pixibag és rövid távú tapasztalat a termékekről

vasárnap, április 26, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Az áprilisi Pixibag érkezését nagy izgalommal vártam, ugyanis a neszesszer már az első kép alapján elvarázsolt és a márkák alapján is úgy éreztem, hogy ez egy remek kiadás lesz. Előre elárulom, szerintem az lett. Láthattátok már több blogon is a tartalmát, de én most úgy gondoltam, hogy összefoglalom, hogy Nekem mennyire váltak be eddig a benne lévő termékek.

Helia-D micellás sminklemosó kendő: ezt mindenképpen be akartam szerezni, így nagyon örültem neki. Edzésre szoktam magammal vinni, így gyorsan le tudom szedni a sminket az arcomról, de a szempillaspirállal nem birkózik meg. Az anyaga erős, de nem durva, így kellemes a használata.

Essence Lash Princess szempillaspirál: nem az első darabom ebből a szempillaspirálból, épp nem rég fogyott el az előző. Most több spirálom is fel van bontva, így ezt elrakom későbbre. Nagyon szeretem, ITT írtam róla, előtte-utána képeket is találtok a bejegyzésben.

Pantene Repair & Protect Intensive Repair sampon: mostanában meg van őrülve a fejbőröm, és a hajam nagy egyetértésben követi. Az utóbbi időben több sampont is használtam felváltva, mert egyiknél sem éreztem azt, hogy jó lenne. Természetesen miután ez megérkezett, a következő hajmosásnál vittem is magammal a fürdőbe. Már első mosásnál is nagyon jó habot képez és nagyon jól tisztít is, így amikor ezt használom, nincs szüksége a hajamnak arra, hogy kétszer samponozzak. Sőt, balzsamra sincs szüksége. Nagyon kellemes tapintású és egészségesen fénylő lesz a hajam a használata után. Van egy kis árnyoldala is, ugyanis most gyorsabban zsírosodik a hajam, így két naponta muszáj megmosnom, de mivel gyorsabban megy így, ráadásul sportolás után egyébként is szeretem a hajam is megmosni, ez nem olyan nagy probléma, de lehet, hogy megpróbálom,  felváltva használni más samponnal.

Dove Deeply Nourishing krémtusfürdő: a Dove tusfürdőkkel érdekes a kapcsolatom, mert annak ellenére, hogy mindig is hidratáló termékeknek hirdették őket, nekem a legtöbb kifejezetten szárítja a bőrömet(ennek ellenére az utóbbi időben szinte csak Dove tusfürdőt használtam), így nem sok jót vártam, de szerencsére kellemesen csalódtam, mert ennél elmarad a kellemetlen, feszülő érzés tusolás után és mellette nagyon finom illata van.
Hawaiian Tropic Satin Protection 30 faktoros napvédő tej: ezt még nem tudtam rendesen tesztelni, de nagyon kellemes illata, s könnyen eloszlatható állaga van. Ha szeretnétek később valamilyen formában még beszámolok róla.

Rossetti bizsu fülbevaló: igazság szerint én nem igazán szoktam cserélgetni a fülbevalómat, állandó darabot hordok, de az unokahúgom nagyon szereti a hasonló csecse-becséket, így az övé lesz.

Összességében meg vagyok elégedve ezzel a kiadással, sőt, nagyon elégedett vagyok, hiszen nem csak elsőre voltak szimpatikusak a termékek, de használat során sem csalódtam bennük. 

Használtátok már valamelyik terméket? Mit gondoltok az áprilisi Pixibag tartalmáról? 

Ági

10 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz ez a csomag, nekem a fülbevaló is tetszik, amit kaptál :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is aranyos, de reggel sosem jut eszembe, hogy fülbevalót is cseréljek, így meg olyanhoz kerül, aki nagyon fogja szeretni és hordani. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik ez az összeállítás, kár, hogy lemaradtam róla. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Remélem, következőleg sikerülni fog a rendelés, és nagyon elégedett leszel. Holnap indul a Pure by Pixibox rendelése. ;)

      Törlés
  3. Pont a hétvégén használtam a naptejet is, meg úgy általánosságban mindegyiket kipróbáltam már, úgyhogy most már én is kijelenthetem, hogy mindegyik darabját imádom ennek a kis neszeszernek. Ez pedig már a második kiadás, ami nálam tuti befutó. Szóval azt hiszem, ahányszor csak alkalmam lesz rá, mindig meg fogom vásárolni magamnak ezt a csodát! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hétvégén, ha megyek futni(és jó idő lesz) szerintem én is felavatom a naptejet. :)
      Örülök, hogy Neked is ennyire tetszett. :)

      Törlés
  4. Nagyon szuper volt ez a Pixibag, talán ez volt az első, amit sajnáltam, hogy nem rendeltem meg. Az essence spirált én is nagyon szeretem, meg is vettem belőle az utánpótlást :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy lemaradtál róla így, hogy tetszik. :( Remélem, Te is átéled majd a Pixiélményt és akkor is tetszeni fog a tartalom. :)
      Kiváló ár-érték arányú ez a spirál, remélem, sokáig fogják árulni. :)

      Törlés
  5. Egyedül csak a naptejet használom/használtam nagyon jó véleménnyel vagyok róla, még Tunéziában is megállta a helyét! :) Imádom az illatát kifejezetten kellemes, ha csak bekenem magam attól már úgy érzem, hogy nyaralok :D! xoxo:Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is isteni. :) Azóta már kipróbáltam és nagyon tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...