BOMBasztikus tavasz

kedd, április 28, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Nagyjából egy éve találkoztam első alkalommal a Bomb Cosmetics egyik fürdőtermékével, s mivel az első találkozás nagyon jól sikerült, így több is követte, s szerencsére azóta sem ért csalódás. Éppen ezért nagyon megörültem, amikor felajánlottak tesztelésre egy csomagot a tavaszi újdonságokból, így a mai bejegyzésben ezeket a termékeket szeretném Nektek bemutatni. 

Fürdőbombát még nem próbáltam ettől a márkától, mindig a fürdősütik és a brulee-k jöttek velem haza(talán a csábító formájuk miatt), így amikor kipróbáltam a Babapúder Fürdőbombát nagyon meglepődtem, ugyanis ez tényleg gyorsan pezseg(bár erre azért számíthattam volna). Mint látjátok a fenti képen is, elég nagy darab fürdőbombáról van szó, egészen pontosan 160 g. Említettem korábbi bejegyzésben, hogy a fürdősütiket több darabban szoktam elhasználni, azonban ennél úgy érzem, hogy jobb egyben, ugyanis amikor a felénél kivettem, nem éreztem, hogy a víz olyan selymesen olajos lenne, mint azt korábban megszoktam, de mikor a másik fele is elpezsgett már sokkal táplálóbbnak lehetett érezni, s az is volt, ugyanis ezután is el lehet hagyni a testápolót. Az illata nagyon megnyugtató, valóban púderes, friss, tiszta illat. A vizet enyhén fehérre megszínezi, így tényleg olyan érzés, mintha tejben-vajban fürödnénk.
A csomagban helyet kapott egy Virágcsokor Fürdősüti is, ami azt hiszem, hogy a kedvencem a három termék közül. A vizet nagyon táplálóvá és opálossá teszi, ezután nekem biztosan elhagyható a testápoló, de még következő este sem érzem égető szükségét. Az illata maga a tavasz. Akkor érzem ezt az illatot, amikor megállok a fák alatt, csicseregnek a madarak, körülöttem már minden tavaszi virág nyílik, becsukom a szemem, a nap süti az arcom és veszek egy mély levegőt. Nagyon megnyugtató, mégis rengetek energiával tölt fel. Igen, jól sejtitek, oda vagyok érte. Ennek a mérete kisebb a fürdőbombánál, 50 g, viszont ezt bátran ajánlom két részletben használni, legalábbis kisebb fürdőkád esetén. 
A Rózsaszirom Szappan nagyon megtetszett külsőre, szép ez a márványos minta. Valamiért ezek a rózsás dolgok mindig megtalálnak, pedig kozmetikumokban nem vagyok oda ezért az illatért. Ebben az esetben nem érzem a szokásos mű illatot, inkább a szappan illat érezhető, s a rózsa illata csak szerényen bújik meg mellette. Mindenesetre nekem nagyon tetszik. Eleinte próbálkoztam fürdéshez használni, de nekem szárította úgy a bőrömet, így inkább csak kézmosásra használjuk azóta, s így nagyon megszerettük.

Próbáltatok már valamilyen Bomb Cosmetics terméket? Mennyire vagytok elégedettek a termékeikkel?

Ági


A termékeket tesztelés céljából kaptam, de ez semmilyen formában sem befolyásolja a róluk alkotott véleményemet.

2 megjegyzés:

  1. Én teljesen beléjük szerettem. :) Ezt a szappant már ki is néztem magamnak. Meg még vagy 10 másik terméket is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom őket. Ritka, hogy egy márkától több terméket is kipróbálva nem csalódok semmiben, de ez szerencsére olyan. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...