Cattier - első benyomások

péntek, április 17, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Néhány hete a BioAngelica facebook oldalán volt egy lehetőség kipróbálni néhány termékmintát, s mivel már régóta nézelődtem az oldalon, gondoltam ez egy jó lehetőség, hiszen így nem zsákbamacskát vennék, s nem menne kárba a termék, ha esetleg mégsem válna be. Azóta már minden terméket elhasználtam, s arra gondoltam, hogy megosztom veletek is a tapasztalataimat a termékekről.
Összesen három termékből érkezett minta: egy arcradír, egy arcmaszk és egy arckrém(ebből 4 db minta). A bőröm kombinált, szerencsére erre odafigyeltek, s ennek megfelelő termékmintákat kaptam.


Az oldalon található leírás a Cattier termékekről:
Ami nincs a Cattier termékekben:
•szintetikus illatanyagok
•mesterséges színezőanyagok
•Ecocert által nem engedélyezett, szintetikus tartósítószerek (parabén, phenoxyetanol, stb.)
•ásványi olaj, szilikon, glikol-éter, alumíniumsó, SLS
Ami jellemző minden Cattier kozmetikumra:
•természetes és elsősorban biogazdaságból származó összetevőkből készült termékek
•környezetet nem szennyező és újrahasznosítható csomagolás
•állatokon nem tesztelt termékek
•környezetet nem szennyező és újrahasznosítható csomagolások
•genetikailag módosított alapanyagok kizárása
•fogyasztói igények figyelembe vétele
•kiváló ár-érték arány (bizonyított, díjnyertes receptúra alapján készült minőségi termékek, elérhető áron)
•Ecocert és Cosmebio minősítés (forrás
Cattier Bio Fehér agyagos bőrradír
A három termék közül ez tetszett a legkevésbé. Ahogy a lenti képen is látható, egy fehér színű, nagyon könnyű alapban vannak a radírozó szemcsék. Sajnos  a szemcsékből elég kevés van, szinte el is vesznek benne, így használat közben nem érzem azt, hogy igazán tisztítaná a bőröm. Ennek ellenére lemosás után a bőröm nagyon selymes és puha. Igen jól látjátok, nagyon kettős érzéseim vannak vele kapcsolatban, mert a bőrömön azt veszem észre, hogy szereti, viszont jobban kedvelem azokat az arcradírokat, amikben sok és durvább szemcse van,  és érzem használat közben is az erejét. Viszont érzékeny bőrűeknek jó lehet, hiszen nagyon gyengéden tisztít.


Cattier Bio Zöld agyag arcpakolás
Nagyon szeretem az agyagos pakolásokat, ezzel sem volt másként. Ennek is nagyon könnyed állaga van, így nagyon vékony rétegben jól el lehet oszlatni. Nagyon kevés is elég belőle, nekem ez a 12,5 ml-es minta 6 alkalomra volt elég. Használata után azt vettem észre, hogy a következő nap kevésbe lesz olajos a T-zónám, így a nap nagy részében matt marad a bőröm. 
Sajnos épp ma reggel használtam el belőle az utolsó cseppet is, de így is kb. 3 hétre elég volt . Ez egy rendkívül könnyed állagú krém, a reggeli rohanásban nagyon szeretem, mert egy pillanat alatt el lehet oszlatni és hamar fel is szívódik. A hidratáló hatása nekem ilyenkor már elegendő nappalra, de télen szerintem kevés lett volna. Sminkelni is lehet rá, nem okozott semmilyen problémát. Kb. délig maradt matt tőle a bőröm, utána már elkezdett fényleni.

Összességében nem rossz termékek, de egyik sem volt olyan hatással a bőrömre, ami miatt mindenképpen megvásárolnám őket. Még a nappali krém az ami a leginkább gondolkodóba ejtett a megvásárlással kapcsolatban, de sajnos az ára nem éppen baráti.

Próbáltatok már valamit  a Cattier márkától? Van tapasztalatotok más természetes alapanyagú termékekkel?

Ági

2 megjegyzés:

  1. Nekem a fehér agyagos bőrradír bevált, majd akarok róla én is írni. Szerintem később megveszem a nagy kiszerelést is :).
    Van maszkom azt még nem próbáltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy bevált Neked. :) A hatásával nekem sincs bajom, lehet inkább arról van szó, hogy már megtaláltam számomra a tökéletest, ami sokkal "durvább", így most már ahhoz viszonyítok. A maszkot nagyon szeretem, remélem, Te is fogod. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...