Dm kedvencek kicsomagolás - április

kedd, április 14, 2015 Ági - Niceties in my life blog 28 Comments


Rég tarthattam a kezemben Dm kedvencek dobozkát, de végre én is izgatottam várhattam és bontogathattam újra. A sorsolásos rendszer kezdete óta egyszer sem sikerült a szerencsések közé kerülnöm, most azonban a Dm jóvoltából még a boltokba kerülés előtt részese lehettem ennek az élménynek. Nagy volt az izgalom, hogy vajon mivel készültek a tavaszi kiadással, de azt hiszem, sikerült egy jó kis dobozt összeállítaniuk.
A bejegyzés további részében látható lesz a doboz tartalma, így ha meglepetést szeretnél, még ne olvass tovább.









Tudom, hogy nem a külcsín számít, de nem mehetek el szó nélkül a mostani doboz mellett, mert szerintem nagyon szép lett, s ehhez igazodik a belső doboz és a termékeket ismertető kártya is.
A lényeg persze a dobozban lévő termékek, amik nekem most nagyon tetszenek. Van újdonság, illat, bőrmegújítás, smink és a férfiak sem maradnak ki a jóból.

L'Oréal Color Riche L'Ombre Pure Mono szemhéjpúder(több színben)(2599 Ft) : ennek nagyon örültem, mert múlt héten már vásároltam egy színt belőle, s az eddigiek alapján nagyon tetszik. Az árnyalata is nagyon szép, bár amikor néztem az üzletben a színeket, nem igazán láttam olyat, aminek ne örültem volna. Sajnos kicsit sérülten érezett, de annyira puha az állaga, hogy egyszerűen ujjal sikerült visszanyomkodni. 
B.U. My Secret Női EDT (2399 Ft): eddig nem volt még szerencsém a márkához, bár emlékszem, hogy középiskolában az osztályban többen is használták. Elsőre elég édesnek tűnik, majd meglátom, hogy mennyire lesz ez sok nekem. 
Himalaya Herbals intenzív hidratáló krém (599 Ft) : régóta szerettem volna kipróbálni ezt a krémet, mert egy időben sok jót olvastam róla. Nagyon kíváncsi vagyok rá, remélem, hogy nekem is be fog válni.
Schwarzkopf Styliste Ultimate AMINO-Q hosszantartó tartás ultra erős hajlakk (1299 Ft): hajlakkból most nincs hiány, de ennek is örülök, mert mióta levágattam a hajam, próbálkozok a begöndörítéssel, és ilyenkor elengedhetetlen a hajlakk használata, mert különben addig sem tartana, amíg megcsinálom.
alverde Zell Aktiv szérum kék hibiszkusszal (1399 Ft): ígérete szerint kisimítja a ráncokat és segít megőrizni a bőr hidratáltságát. Ráncokkal még nem igazán küzdök, de én inkább a megelőzésre szavazok, így biztos, hogy ki fogom próbálni. Egy kis extra hidratálás mindig jól jön.
alverde maximize volume lashes szempillaspirál (1199 Ft): használtam már korábban alverde spirált, de nem igazán jött be. Nagyon remélem, hogy ezzel nem így járok. Egyelőre nagyon bizakodó vagyok, mert a keféje nagyon szimpatikus.
Nivea MEN krém (849 Ft): a Párom mindig örül, ha neki is akad valami a meglepetés csomagokban, így ennek is megvan a helye. Vicces egyébként, mert gondolkoztam rajta, hogy meglepem vele, de így most ez is megoldódott.

Összességében nekem nagyon tetszik ez a kiadás. A legnagyobb kedvencem egyértelműen a L'Oréal Color Riche L'Ombre Pure Mono szemhéjpúder, de szerintem sokan lesznek még így ezzel rajtam kívül. Minden termék olyan, amit vagy én, vagy a Párom tud használni. A doboz összértéke 10.343 Ft, míg az ára 2.990 Ft.

Mit gondoltok erről a kiadásról? Jelentkeztetek rá? Szerencsétek volt a sorsolásnál? 
Szeretnétek valamelyik termékről részletes vélemény olvasni majd?

Ági

28 megjegyzés:

  1. Sokkal jobb mint a téli. Bár várható volt hiszen az nem sok mindenkinek tetszett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Abban is voltak azért olyan termékek, amik érdekeltek volna (pl. Dove sampon+balzsam), de én is erősebbnek érzem ezt, legalábbis hozzám közelebb áll. De a visszajelzésekből úgy látom, hogy többen is így vagyunk ezzel.

      Törlés
  2. Hú ez most nagyon jó lett, majd nézelődök dm-ekben, hátha valaki nem vette át, és meg tudom majd venni, mert persze megint lemaradtam róla... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Érdemes a Dm fb oldalát is lesni, mert ott is szokták néha jelezni, ha pl. valakinek több is jutott, de nem akarja mindet átvenni.

      Törlés
  3. Ez igen! Tényleg remek dobozt állítottak össze! Azt hsizem én is érdeklődöm a DM-ben hátha... :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is tetszik. :) Érdemes a Dm fb oldalát is figyelni, hátha jelzi valaki, hogy nem akarja átvenni. Szorítok Neked. :)

      Törlés
  4. Áhhhh... én megint lemaradtam. :( Pedig innét minden tetszett volna.
    Komolyan nem irigylem senkitől, de tényleg nem igazságos, hogy valakinek mindig összejön, vagy többször is, más pedig egyszer sem jut hozzá. :-/ Lehetne valamilyen limit, hogy ha valakinek sikerült, akkor a következőre ne jelentkezhessen, vagy legalább azok elsőbbséget élvezzenek, akik még sosem kerültek be.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom Anna. Érdemes figyelni majd a boltban meg a Dm fb oldalán, ha esetleg valaki nem venné át.
      A sorsolásos rendszer kezdete óta nekem sem sikerült egyszer sem. Én ha szigorítanék rajta inkább azt vezetném be, hogy aki jelentkezett, nyert, de nem vette át, az ne kapjon következőleg. Meg nyilván az lenne a jó, ha mindenki csak egyszer jelentkezne, de ezt nem nagyon lehet szűrni sajnos.

      Törlés
  5. Hú ez most nagyon jó lett, úgy érzem ebből nem fog sok maradni :( most sajnálom igazán, hogy megint nem sikerült

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes azért figyelni, hátha valakinek duplán sikerült és csak egy kell neki. :)

      Törlés
  6. Juj, ez szuper kis csomag lett! Nekem hálistennek sikerült végre, de csak péntektől lehet átvenni...kíváncsi vagyok, milyen színű lesz a szemhéjpúder...ez nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó! Örülök neki. :) Majd írd meg, ha van egy kis időd, kíváncsi vagyok, hogy milyen színek vannak még a dobozokban. :)

      Törlés
  7. Mar tobbszor jelentkeztem, de sosem sikerult. Ez a doboz tok jo lett! Orultem volna neki....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom. Figyeld esetleg az üzletekben vagy a Dm fb oldalán, lehet lesz olyan, aki nem veszi át.

      Törlés
  8. Ez most baromi jó dobozka lett. :) Remélem lesz akik nem veszik át és le tudok csapni majd egyre. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó kis doboz lett ez most - persze hogy megint nem kerültem be :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom Elíz. Remélem, sikerül majd szerezned, ha ennyire tetszik. :)

      Törlés
  10. Ez most szuper lett, az eddigiekkel ellentétben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az előzőekben is találtam olyan termékeket, ami tetszett (volna), de hozzám is ez az összeállítás áll közelebb. :)

      Törlés
  11. Nagyon tetszik, szomorú vagyok, hogy nem sikerült a jelentkezésem :/ :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom Rami. Figyeld esetleg a Dm fb oldalát, hátha jelzi valaki, hogy van neki felesleges. Vagy kb. 3-4 hét múlva az üzletekbe is kirakják azokat, amikért nem mentek érte.

      Törlés
  12. Sziasztok a személyit tényleg elkérik a vásárlásnál, mert nekem az egyik ismerősöm elküldte a levelet, hogy neki nem kell és megvásárolhatom én helyette, de így hogyan?!?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tőlem eddig mindig elkérték. Ha jól emlékszem, fel is írták az igazolvány számát. Azt nem tudjátok megoldani, hogy Ő átveszi és utána odaadja Neked? Esetleg írjatok a Dm-nek, hogy megoldható-e valahogy. Remélem, sikerül elintézni. :)

      Törlés
  13. Sajnos lemaradtam erről a dobozról, pedig nagyon szerettem volna :( Jó dolgok voltak benne, talán legközelebb nekem is szerencsém lesz :)

    VálaszTörlés
  14. Erre most nem is jelentkeztem, mert az előző annyira nem volt nekem való, pedig azért a parfümön kívül mindegyik bejön így látatlanba :) no de mindegy, majd legközelebb! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...