Dm Manhattan szépségcsomag

csütörtök, április 09, 2015 Ági - Niceties in my life blog 17 Comments

Idén tavasszal is a Dm egy hűségpontokért kiváltható csomaggal készült, ami a korábbiakhoz képest abban tér el, hogy nem zsákbamacska, így magunk választhatjuk ki, hogy milyen színeket szeretnénk. Én egyelőre egy csomagot váltottam ki, mert ahol először voltam, ott csak ez a változat volt. Később néztem máshol is, de azok a színek nem álltak hozzám közel, de még keresgélek tovább. Addig is megmutatom, hogy ezek a termékek milyenek, vagyis megérték-e az elköltött pontokat.


Az én csomagom a bal felső, tehát ha megtetszenek a termékek, a rövid, vörös hajú csajszit keressétek. :) Vannak olyan üzletek, ahol csak 7-9-én kerülnek kis a csomagok, ezek listáját ITT találjátok.

A Manhattan Quick Dry vonala nem volt ismeretlen számomra, a kedvenc bordó lakkom is ide tartozik, így mikor megláttam, hogy egy ilyen csodás barackszín került ebbe a csomagba, nem gondolkoztam, már nyomtattam is a kupont és szaladtam a pénztárhoz.
Szám szerint ez a 25G árnyalat, nevet nem találtam rajta, de őszintén szólva engem annyira nem izgat ez a névmizéria.  A Manhattan lakkok közül ez  a kisebbik kiszerelésű, így 7 ml lakkot tartalmaz az üveg. A kupakja nekem nem annyira esik kézre, de szerencsére nem csúszkál. Az ecset lapított és egyenesre vágott, ami nekem nem a kedvencem. Az állaga nekem pont tökéletes, nem túl folyós, de könnyen kenhető. Igazság szerint én pigmentáltabbnak gondoltam, de ebből bizony kell a három réteg, mert sajnos elég csíkos még a második réteg is. Sajnos nálam hajlamos pici buborékok képződésére, ez talán elkerülhető nagyon vékony rétegekkel, de akkor szerintem 4 réteg alatt nem lehet megállni. Az én monitoromon picit narancsosabbnak tűnik, mint amilyen a valóságban, azonban a tableten nézve teljesen egyformák, ezért én nem is állítgatom a színeket, mert nem minden eszközön egyformák a színbeállítások. Szerencsére tényleg gyorsan szárad, így a három réteg is hamar kopogóssá válik. A fénye csodás, a képeken önmagában láthatjátok. Tartósságra sem lehet panaszom, jelenleg nagyadik napja van a körmeimen hibátlanul.

Önmagában egy kicsit unalmas volt nekem, így a Catrice 45 Kitch Me If You lakkal feldobtam.
Blogger‘s Choice Trio palettákat már tavaly ősszel is nézegettem, végül már nem találtam belőle, mikor meg szerettem volna venni, de így már nem bánom. Az enyém a 3 Downtown to earth nevet viseli, s hétköznapokra is tökéletes színeket tartalmaz. A minőségével nem teljesen vagyok elégedett. Mint a színmintákon is látható, a bal oldali barnás-lilás szín nagyon szép, gyönyörű fénye van, szerencsére nem is porzik. A középső rózsaszín már problémásabb, mert közepesen pigmentált, s egy kicsit porzik is, de még nem vészes. A jobb oldali szín elég közel áll a bőröm színéhez, így nem igazán látszódik a képen, de az igen, hogy ez bizony eléggé porzik, de azért nem használhatatlan, a szélek satírozásához valamennyire használható lesz. Sajnos használat közben nem ennyire pigmentált még a legsötétebb szín sem, viszont hajlamos potyogni, főleg a rózsaszínben lévő csillámok. Alappal nem volt problémás a tartósság, hétköznapra egész jó kis paletta lehet. Satírozásnál könnyen egybemoshatók a színek, talán túlságosan is, így hajlamosak nagyon egybeolvadni, így csak óvatosan a satírozással.


Összességében elégedett vagyok a csomag tartalmával, főként a lakkal, de a paletta sem marad kihasználatlanul.

Kiváltottátok valamelyik csomagot vagy tervezitek kiváltani? Mit gondoltok ezekről a termékekről? Megvan esetleg valamelyik?

Ági

17 megjegyzés:

  1. Ez a színösszeállítás tetszene, szépek a színek!
    Viszont nekem most nincs elég pontom, elköltöttem őket bögrékre a múltkor :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira nem kihagyhatatlan szerintem, hogy bánkódj. :) Én is kiváltottam a mostani bögréket, nagyon szépek. :)

      Törlés
  2. Biztos nem veszek ilyet, nekem volt kis Manhattan lakkom és nagyon nem jött be, túl kicsi az ecsetje.Szemhéjpúdert nem nagyon használok idő hiányában, ha meg porzik is, akkor főleg nem. Ami tetszik, hogy nem zsákbamacskát adnak és lehet többféle csomag közül választani, ez nagyon pozitív!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó, hogy lehet látni, hogy milyen szín van benne. Ha zsákbamacska lenne és kaptam volna egy fekete lakkot, nem lett volna őszinte a mosolyom.

      Törlés
  3. Az a körömlakk! Még mindig nem kaptam, pedig gyönyörű :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom. Remélem, rátalálsz valahol, ha ennyire tetszik. :)

      Törlés
  4. Melyik üzletben "vetted"? Én 5 db-ben voltam, mindhárom összeállítással találkoztam már, de ezzel még nem! :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Válaszoltam az e-mailedre, de ha esetleg mást is érdekel, az Allee-ban volt ez a csomag.

      Törlés
  5. Jó ez az összeállítás :) Szép színek vannak benne :) Még meggondolom, hogy kiváltsam-e :)

    VálaszTörlés
  6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  7. Milyen hogy írtál róla, ma mindenképp benézek a DMbe. Köszi! ☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik, remélem, találsz belőle. :)

      Törlés
  8. Nem érzem kihagyhatatlannak, de azért nem rossz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kihagyhatatlannak én sem mondanám, de ha valakinek sok pontja van és nemsoká' lejárnak, akkor jó lehet kiváltani. :)

      Törlés
  9. Én három Dm-ben voltam, mindenhol csak a CHINA nevű csomagot lehetett kapni. Hát hazahoztam,d e nagyon megbántam. Azok a színek nagyon. messze állnak tőlem. :( De a tied csodaszép!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amivel találkoztam, csak ennek a színei álltak hozzám közel. Abban van a zöldes árnylat? Néztem azt is, de otthagytam.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...