Elő a szandálokkal!

szerda, április 22, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

A jó idő közeledtével egyre jobban előtérbe kerül ismét a lábápolás is, hiszen az eddig csizmákban rejlő lábfejeket is megviselte a tél. Idén úgy gondoltam, hogy időben nekikezdek felkészíteni a lábfejemet is a szandálszezonra, így már több mint egy hónapja folyamatosan használom a Hansaplast Intensive Help bőrkeményedés elleni krémet, így eljött az ideje a beszámolónak.

A csomagolásról nem sok szót ejtenék, mindössze annyit, hogy nagyon kellemes, kézbe illő mérete a van a maga 75 ml-es kiszerelésével, ráadásul a felülete matt, így nem kell attól félni, hogy a krémes kezünk közül kicsúszik. Az ilyen funkciójú termékeknél nekem ez a pattintós kupak a legszimpatikusabb, így ezzel sincs problémám. 


Az állaga meglepően könnyed (géles-krémes), legalábbis én eddig mindig nehezebb állagú lábkrémekkel találkoztam, vagy aminek könnyebb állaga volt, azok nem hidratáltak kellőképpen, így először fenntartással kezeltem. A bőrön nagyon könnyen eldolgozható, hamar beszívódik és nem hagy semmilyen furcsa érzést a bőrön. Az első használatkor ami még feltűnő volt számomra az illata, vagyis számomra szaga. Kifejezetten férfias jellegű illat, amit magamon nem szívesen érzek, de ez viszonylag megszokható és hamar el is illan.


A hatásával nagyon meg vagyok elégedve, mert kellőképpen ápolja a kiszáradásra hajlamos bőrömet, s a bőrkeményedést is elég jól távol tartja, pedig eddig nagy problémát okozott ez nekem. Ennek a krémnek a hatékonyságát az urea tartalmának tulajdonítom, mióta PAncsinál olvastam a jótékony hatásairól. Amit még megfigyeltem a használata során, hogy miután feltörte a cipő a lábam, sokkal gyorsabba helyrejött a bőröm.
Az ára (1650 Ft) elsőre picit soknak tűnhet, viszont én már 5 hete használom ezt a krémet, s kb. félig van még, így 2-3 hónapig lehet elég.

Elkezdtétek már felkészíteni a lábaitok a jó időre? Milyen bevált termékeitek vannak?

Ági


A terméket tesztelésre kaptam, de ez semmilyen formában nem befolyásolta a róla alkotott véleményemet.

2 megjegyzés:

  1. Én a Cao Natur frissítő lábápolóját használom épp, azzal meg vagyok elégedve, de hogy utána mit fogok használni, az még egyelőre rejtély számomra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig kimaradt az a márka, egy szappanom van tőlük, de még nem próbáltam.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...