Glamour-napi szerzemények

kedd, április 21, 2015 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments

A Glamour napi terveim bemutatása után arra gondoltam, hogy megmutatom azt is, hogy mit sikerült megvalósítani a listámból. Kifejezetten elégedett vagyok a mostani szerzeményeimmel, sikerült jó néhány pontot kihúzni a listámról, de bekúszott olyan is, ami nem volt betervezve, de nem sok ilyen van. A részletekért kattintsatok tovább. :)


Mint ahogy nálam már szokás, az első nap reggel a Dm-ben kezdtem, s elég hamar végeztem is, ugyanis sikerült kifognom egy olyan üzletet, ahol nagyon kevesen voltak, így mindenből találtam amit onnan szerettem volna.  Az Astor Soft Sensation rúzsok közül a 404 Gentle  Coral árnyalatot hoztam el, s eddig úgy tűnik, hogy jó döntés volt, ugyanis azóta minden reggel ez után nyúltam. Azt gondoltam, hogy nehéz döntés lesz, hogy melyik L'Oréal Color Riche L'ombre Pure szemhéjfestéket válasszam, de amikor húztam egy színmintát a 201 Café Saint German árnyalattal, nem is gondolkoztam tovább. A Maybelline kupont a Color Tattoo Pink Gold árnyalatára váltottam be, de igazság szerint eddig nem igazán vagyok vele megelégedve. A színe csodás, de a tartóssággal vannak problémáim. Nem a kedvenceim a S-he lakkok, de ilyenkor általában teszek egy próbát egy új árnyalattal, ha nem Alverde termékre szeretném felhasználni a kupont. Ezúttal az 520-ast választottam, s már volt is rajtam, és olyan kis kellemes színe van, hogy biztos előveszem még mostanában.

Övet szerettem volna venni, s ahogy látjátok, túl is teljesítettem a feladatot, de cseppet sem bánom, mert bőven elfér egy sötét(H&M) és egy világos(Reserved) is a szekrényemben. Sportoláshoz mindig bokazoknit(H&M) szoktam hordani, így ideje volt utánpótlást beszerezni, bár a cuki tengerészes szettet néztem ki, sajnos az már nem volt, így inkább maradtam a világos színeknél.
A H&M sportmelltartói között nem találtam megfelelő méretűt, így ezt az F&F-ből szereztem be. Igazság szerint már nagyon fáradt voltam, így fel sem próbáltam, de szerencsére tökéletes lett. A szemmaszkot nagyon olcsón sikerült beszerezni, ugyanis már eleve akciós volt, de még ebből is lejött 20%. Már régóta terveztem beszerezni, mert tetőtéri ablak van a hálóban, s így nincs tökéletesen sötét, ami főleg reggel zavaró. Eddig nem sok sikerrel használom, mert minden éjjel lecsúszik, de próbálkozok. :)
A kezdőképről lemaradt ez a rózsaszín F&F felső. Nem hordok túl sok rózsaszínt, de ennek nagyon megtetszett a színe és az anyaga, ráadásul elég jó áron is volt, így nem hagytam ott.
A kinézett táska nem igazán tetszett élőben, viszont találtam helyette másikat. Elsőre megtetszett EZ a vidám, színes darab, tökéletes lesz tavaszra és nyárra. Szombaton még szerettem volna elmenni Rossmannba is, de nem fért bele az időmbe, viszont el kellett mennem bevásárolni, s útba esett a Deichmann, így gyorsan beszaladtam. Sikerült beszerezni a kinézett táskát, nagyon szeretem, hogy ilyen kicsi, így nem tudom mindenfélével telepakolni.
A Tescoban nem volt a kinézett cipőből, így ezt szereztem be a Deichmannban. Már túl vagyunk az első lábfeltörésen, de azóta semmi problémát nem okoz.

Kifejezettem elégedett vagyok a mostani szerzeményeimmel, bár még maradt bőven a kívánságlistámon. 

Kíváncsiak vagytok valamire a sminkes részlegről? Voltatok Glamour-napozni? Mit sikerült beszereznetek? 

Ági

16 megjegyzés:

  1. Klassz dolgokat vettél. :) Nagyon tetszenek a táskák és az övek. Loaferben pedig nagyon hasonlóm van, csak az szegecses, még talán 1-2 éve vettem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Anna. Remélem, ez is bírja majd ilyen sokáig, bár most nyúzom rendesen. :D

      Törlés
  2. Nagyon tetszik szinte minden, amit vettél (egyedül a pici táska nem, de a nagy, na az szerelem...) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök Ciiska, hogy nagyjából Neked is tetszenek. :) Minden úgysem lehet jó mindenkinek. ;)

      Törlés
  3. Nagyon szuper dolgokat vettél. A She lakkoknak megmondom őszintén a csomagolása mindig visszatart a vásárlástól, annyira csúnyák szegények, pedig van egy lakkom tőlük és az nagyon jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nem is csak az a bajom a S-he lakkok csomagolásával, hogy nem túl szépek, de a kupakját nekem elég kényelmetlen fogni használat közben. :(

      Törlés
  4. Szuper az összes szerzeményed! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szépek ezek a táskák, főleg a nagy. Mostanában nagyon rákaptam ezekre a trapéz formákra, mindet imádom. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is nagyon bejön ez a forma, és használat közben is praktikusnak bizonyul eddig. Pedig tartottam tőle, hogy idegesíteni fog, hogy mindig kézben viszem, de eddig nagyon szeretem. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó sminkes termékeket vettél :D azzal az Astor rúzzsal é is szemeztem , de mégis más jött velem haza : http://misssziszi.blogspot.hu/2015/04/glamour-napi-drogerias-shopping.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Láttam a bejegyzésed pár napja, de köszi, hogy linkelted. :) Általában mobilról olvasok mostanában, de ott nem tudok kommentet írni, mert út közben "mesés" a térerő, így mindig elszáll amit megírok, de szuper dolgokat vettél Te is. :)

      Törlés
  7. A kis barna táska nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon csini az a korall táska... :) És a drappos vonal is tetszik, a cipellő az öv és a táskácska. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek. :) Köszönöm szépen. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...