Glamour napi tervek

szerda, április 08, 2015 Ági - Niceties in my life blog 19 Comments

A Glamour-napok előtti időszakban igyekszem egy olyan listát készíteni, amelyen szerepelnek azok a dolgok, amikre a legnagyobb szükségem van, vagy nagyon vágyok rá. Idén nem lett túl hosszú a listám, ugyanis pl. ruhákat nem igazán tervezek venni, így egy kicsit engedékenyebb voltam magammal a "beauty" listánál.


Ruhát nagyon egyszerű ok miatt nem tervezek venni: remélhetőleg nem sokáig lenne jó a méret, így olyan dolgokat szeretnék csak beszeretni, amire ez nincs hatással. 

Táska: Egy kicsire és egy közepes méretűre mindenképpen szükségem van. Igaz, hogy a Deichmann-ban nincs kupon, de ez megtetszett a képen, így mindenképpen megnézem majd élőben is. 
Napszemüveg: nagyon nehezen találok olyat, amiről úgy gondolom, hogy jól áll, így ez nem lesz egy egyszerű ügy, de próbálkozom. :)
Sportmelltartó: edzéshez mindenképpen szükséges, s ez is olyan dolog, amiből sosincs elég, így mindenképpen szeretnék egy újat.
Öv: nálam ez fogyóeszköz, így ideje beszerezni egy(vagy kettő) újat.
Cipő: szeretnék egy kis könnyedebb fazont, ezt csak felkapom és megyek is. Emellett nagyon tetszik a csipke rajta.

Rimmel: nemrég mutattam nektek a márka legújabb termékeit, s két lakk a kívánságlistámra is felkerült, méghozzá a Glaston-Berry és a Peachella árnyalat.
Astor: nemrég nézegettem a Soft Sensation Color & Care rúzsokat, s találtam néhány nagyon szép árnyalatot, így ideje beszerezni az egyiket. Ezen kívül még a Already dry! fedőlakkot tervezem beszerezni, bár ezzel lehet, hogy várok még, mert ha megveszem, tuti, hogy az itthon lévőm nem fog elfogyni.
Catrice: A Rossmannban lesz 25%-os kupon a dekorkozmetikai termékekre, s már nagyon régóta szeretném kipróbálni az Eyebrow Filler - Tökéletesítő & Formázó Gélt valamint az Absolute Rose szemhéjpúder paletta is nagyon tetszik, remélem, a teszter alapján sem fog ez változni.
Maybelline: az új, Lash sensational szempillaspirálról eddig csak jót olvastam, a keféje nagyon szimpatikus, ráadásul féláron nagyon megéri. A Color Tattoo-k nem ismeretlenek számomra, most szeretném beszerezni a Pink Gold árnyalatot is.
L'Oréal Paris: csodás árnyalatokban érhetőek el a Color Riche L'Ombre Pure mono szemhéjpúderek. Remélem, tudok majd választani. :D
The body shop: ha találok még a barackos testpermetből, akkor mindenképpen le fogok csapni rá, mert sajnos a testvajamból már nagyon kevés van és imádom ezt az illatot. Ezen kívül a Fuji green tea sorozatból a tusfürdőt is nagyon szeretném, edzés után és nyáron remek lenne ez a friss illat.

Jelenleg ezek szerepelnek a kívánságlistámon, ezeken kívül maximum apróságokat szeretnék beszerezni.
Túlélő tippeket ITT találtok a hosszú nap és tömeg ellen.

Ti mentek a Glamour-napokra? Mi van a kívánságlistátokon? 

Ági

19 megjegyzés:

  1. Nagyon jó termékek kerültek a listádra. Az én listámat itt még tudod nézni http://rekablogol.blogspot.hu/2015/04/kivansaglista-glamour-napokra-2015.html :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Réka! Tegnap néztem a tiédet, csak telóról, így nem tudtam írni hozzá, mert kétszer is elszállt a kommentem, mert pont nem volt térerőm. :( A pulcsi egyébként nekem is nagyon megtetszett, lehet kellene is keresnem valami hasonlót lazább napokra. :)

      Törlés
    2. A pulcsit tuti hazahozom, annyira nagyon kényelmes, szerintem egy próbát mindenképp megér :)

      Törlés
    3. Néztem egy szép pulcsit az F&F-ben, de mellben szűk volt, amúgy meg nagy, szóval otthagytam. :( Máshol nem is nagyon volt türelmem nézelődni, hihetetlen milyen tömeg volt mindenhol. :(

      Törlés
  2. Légyszi, az egyből megtámadó Facebook-lájkolós dobozkát vedd le, mert borzalmatosan idegesítő, és lájkolom anélkül is a blog Facebook oldalát! Nem te vagy az első, akinél rám repül, és a látogató sem fog örülni, hogy az arcába tolod. :S Bocsi, építő jellegű kritikának szántam, engem bazira zavar ez a dobozka!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Mea az észrevételt. Engem eddig egyik oldalon sem zavart, de levettem, a fő, hogy az Olvasóimat ne zavarja. :) Ha van esetleg még valami észrevételed, ami nem kényelmes az oldalon, szívesen várom, úgyis tervbe van véve egy kis megújulás. :)

      Törlés
  3. A Maybelline spirált én is kinéztem magamnak. Sportmelltartó is kellene. Az F&F csipkés cipellő is nagyon megtetszett. Utólag pedig a TBS zöld teás kollekciójából is hozzátettem egy darabot a listámra, ha már pont BP-en leszek akkor ne vessen kárba az a kupon. :D
    Itt a teljes listám, habár inkább tavaszi, nem egészen Glam napos. )
    http://moonangelstories.blogspot.hu/2015/03/my-spring-wishlist-2015-tavaszi_29.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem találtam az F&F cipellőből. :( Remélem, később rátalálok valahol, mert a teljes ára sem vészes.

      Törlés
  4. Nagyon nagyon jó termékeket sikerült össze válogatnod!

    Az én listám: http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2015/04/glamour-napi-kivansaglista-2015-tavasz.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a linket, jó kis dolgok kerültek a listádra. :)

      Törlés
    2. http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/2015/04/haul-2015-tavaszi-glamour-nap.html

      Ezeket sikerült végül is megvásárolnom :)

      Törlés
    3. Hú, jó sok dolgot sikerült beszerezned. Én végül nem ezt a táskát hoztam el az F&F-ből, de hamarosan megmutatom, hogy mit sikerült beszereznem. ;)

      Törlés
    4. Hát igen jó sok minden lett megint... Várom ám, hogy miket vettél :)

      Törlés
  5. Szia!
    Szuper dolgokat válogattál össze! Remélem sikerül őket egytől-egyig beszerezni :)
    Én idén kihagyom, mert pénzgyűjtögetés van és még az év elején beszereztem azokat a dolgokat, amiket szeretek. De nagyon várom a beszámolókat! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is igyekszem azért megfontoltan költeni, és a megtakarítást állandó költségként kezelem, így annak a rovására nem mehet. :) Szinte mindent akkor veszek, ha van valamilyen akció, így ilyenkor engedek egy kis mozgásteret magamnak. :)

      Törlés
  6. Nagyon jó kis dolgok szerepelnek a listádon, enyémen is hasonlók vannak :)

    VálaszTörlés
  7. Jól van, akkor nem csak nekem van egy ilyen rohadt hosszú listám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hosszú? Láttad volna, mielőtt megkurtítottam. :) Remélem, sikerült mindent beszerezned, amit szerettél volna. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...