Inspiráció #63

kedd, április 07, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

A húsvéti családlátogatás és locsoló várás után szerencsére "csak" egy négy napos hetet kell kibírnunk, de valljuk be, ez ilyenkor nem olyan könnyű. Mikor egyre többet süt a nap nehéz egész nap  a munkahelyen lenni, s teljes mértékben csak a feladatokra koncentrálni, ezért én ilyenkor igyekszem úgy alakítani az ebédszünetet, hogy egy kis séta is beleférjen, valamint bent is dekorálni egy kicsit, így könnyebben eltelik a kicsit hosszúra nyúlt munkaidő is. Nektek milyen trükkjeitek vannak ilyenkor?

1. Heti outfit

2. Heti haj
Nincs is jobb időszak a változásra, mint a tavasz, így hétvégén én is belevágtam. ;) Hello long bob! ;)

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? :)

Ne feledjétek, hogy hamarosan (400. like után) a blog facebook oldalán játék indul. ;)
Az oldalsávban megtaláljátok a fb dobozt, már csak 8 like hiányzik.

Ági



8 megjegyzés:

  1. Ezt a ruhát én is elfogadnám egy nude cipővel :) +köröm is nagyon tetszik, tulipán a kedvenc virágom, nagyon jó ez a válogatás :)
    Én csak holnap megyek dolgozni, majd lassan hangolódom az ünnepek után, pakolok én is, rendezgetem az asztalomat :) A munka meg úgyis jön magától.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy még tudtál egy kis pihit tartani. :) A munka az mindig jön. :D

      Törlés
  2. A smink, a mani, a kutyus, a heti bent és a heti plusz a kedvenceim.
    Most hogy jobb idő lesz én is biztosan kijárok majd a közeli parkba ebédelni. :) Egyébként Yankee Candle viasszal illatosítottam az irodámat, aminek hála az összes kolléga azt találgatta a folyosón, hogy honnét jön ez a finom illat. :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper az összes kép, kedvencem most a 2., hát na, long bob mániám van, már csak egy jó fodrászt kell találnom :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan sminket már én is próbáltam csinálni , de valahogy mindig túlszaladt a kezem és fekete füstös lett belőle.... :) A heti bent pedig ..... álom egy olyan fésülködőasztal :) Előre gratula a 400 likehoz ;)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Gratula a 400 likehoz! :)
    Örülök,hogy csatlakoztál a long bob frizurások táborához, nekem is hat hete van levágva és imádom :D.
    Az össze képet imádom. Ezt a kutyus fajt annyira nem, de azért nagyon aranyosan tud nézni:).

    VálaszTörlés
  6. Mindegyik kép nagyon tetszik, különösen az első három! :P

    VálaszTörlés
  7. Imádom ezeket az inspirációs képválogatásokat! Mindig nagyon ötletes és csinos dolgokat szedsz össze és tényleg inspirálsz. :) Csak így tovább :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...