Inspiráció #64

hétfő, április 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments

Nem tudom, hogy a Ti kedvetekre mennyire van hatással az időjárás, de az enyémre nagyon. Most, hogy tényleg itt van a tavasz, s vele együtt a jó idő, sokkal energikusabbnak érzem magam, tele vagyok ötletekkel és tervekkel. Bevallom, még a sportoláshoz is több kedvem van ilyenkor, így hétvégén a vasárnapi ebéd után pihenés helyett inkább futócipőt húztam, s elmentem felfedezni a környéket, mert mióta itt lakunk még nem voltam kint futni. Már most alig várom a  következő alkalmat, mert nagyon hangulatos kis utcákat fedeztem fel, s szerintem, van még ilyenekből messzebb is. Nektek is sokkal több energiátok van most?

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? :)

Ági



16 megjegyzés:

  1. A heti smink nagyon szép. Jól mutat az íróasztal is, de inkább csak egy levél megcímezése erejéig lehet kényelmes, keskeny és a szék is kemény, támlája sincs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem az ilyen sminkeket. :) Igen, az ilyen asztallal és székkel ez a probléma, de annyira megtetszett a hangulata. :)

      Törlés
  2. A heti köröm és finomság nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bár tudnék ilyen körmöket készíteni. :) Viszont a finomsággal megpróbálkozok. Remélem, Te is. ;)

      Törlés
  3. Mindegyik képet imádtam! :) Nem is tudok egyet kiemelni! :D
    Én is így érzem magam, igaz a héten nagyon sűrű volt a programom, így futni csak 1x tudtam, de otthon tornáztam. :) Sőt már túl vagyok az első fűnyíráson és a kertben is dolgozgattam tegnap. :)
    Sajnálom hogy szombaton nem tudtál jönni, de remélem hamarosan lesz alkalmunk találkozni és beszélgetni egy nagyot! :)
    Szép hetet és puszillak! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Anna nagyon aranyos vagy. :) Én is nagyon sajnálom, hogy nem tudtam elmenni, rengeteg munkánk és határidőnk van most, így sajnos nem tudtam megoldani, de remélem, hogy hamarosan össze tudunk hozni végre egy kis beszélgetést. :) Puszi

      Törlés
  4. Szuperek, kedvenceim a 3 és a 7 most :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nyuszitól kész voltam, mikor megláttam. :D Nagyon édes. :) Örülök, hogy tetszenek. :)

      Törlés
  5. Nagyon jók, a cuki tényleg nagyon cuki a barkács meg ötletes.Jók!

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jók, a cuki tényleg nagyon cuki a barkács meg ötletes.Jók!

    VálaszTörlés
  7. A smink és a saláta a kedvencem, meg persze a nyuszi ^^

    VálaszTörlés
  8. Hát ez a heti cuki, eszméletlen ééédes! :) A sporthoz meg hajrá, ilyenkor mindig jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már amikor szerkesztem a bejegyzést és a cukihoz érek, mindig eszembe jutsz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...