Inspiráció #65

hétfő, április 20, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Bár az idő most nem kedvez nekem, azért igyekszem jókedvű és pozitív maradni. Ilyenkor jöhet egy extra arcpakolás, egy időigényesebb smink vagy köröm, egy jó film vagy könyv a nap végén. Nagyon szeretek a hűvös, esős időben is sétálni menni, s ez az az időszak, amikor naponta rácsodálkozok, hogy mennyit változik körülöttem a természet. Ti mennyire figyelitek ilyenkor a fákat, virágokat?

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? :)

Ági



10 megjegyzés:

  1. Nagyon igazad van a változással kapcsolatban. Pont hétvégén mondtam a férjemnek, hogy az utcában lévő fákon egy hete még alig volt zöld levél, most meg csak úgy burjánzik. Jó ilyenkor figyelni a kis kertem alakulását is :)
    A smink és a mani nagyon tetszik, a madárka is nagyon cuki. Valami hasonló él itt a közelünkben :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nem csak nekem jelent ez ilyenkor mindennapi programot. :)

      Törlés
  2. Heti köröm és heti kint a kedvenceim.
    Én múlt héten reggelente, munkába menet midig figyeltem a természetet, ahogy szinte pár nap alatt "erőre kapott" és minden kizöldellt. Sokan panaszkodnak, hogy a múltkori 27 fok után most nincs olyan jó idő, de nekem nem is hiányzik. Az már nem tavasz, hanem nyár. Én azért szeretnék pár hetet, amikor 20 fok körüli a hőmérséklet, hordhatunk könnyű bokacsizmát, reggelente ballonkabátot és cuki kis kardigánokat. :)

    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is túl sok volt az a meleg, volt is fejfájás a változékony időtől. :( Egyébként pont a ballonkapát miatt szomorkodtam én is, nehogy már kimaradjon a neki megfelelő idő. :D

      Törlés
  3. A smink és köröm nagyon szép! A kis kuckós ágy is. Azért 20 fokot el bírnék viselni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 20 fok környéke pont ideális lenne szerintem. :)

      Törlés
  4. Smink, köröm, barkács, cuki, kint :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál Elíz, örülök, hogy találtál kedvenceket. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...