Inspiráció - Húsvét

szombat, április 04, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Az utóbbi években már közel sem készültem úgy a Húsvétra, mint amikor kislány voltam, azonban idén úgy döntöttem, hogy szeretnék készíteni egy kis dekorációt, valamint az ízeket is szeretném kicsit felidézni. Ilyenkor két segítségem is van ötletesésben: az Édesanyám és a Pinterest. Most az utóbbi által kapott ötletekből mutatok meg Nektek is néhányat.


















Ti mivel készültök? 

Kellemes ünnepet kívánok!

Ági

8 megjegyzés:

  1. Ó azt a nyuszis pogit megmutatom anyukámnak, ő malackásat szokott sütni szilveszterkor. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, olyat is láttam szilveszter környékén, nagyon aranyosak. :)

      Törlés
  2. Nagyon ötletes bejegyzés. Köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett és én köszönöm, hogy írtál. :)

      Törlés
  3. Milyen ötletes dekorációk! A lufis a kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. Jó kis ötletek ezek :) Én idén fonott kalácsot sütöttem, ezzel próbáltam kicsit magamhoz édesgetni a hangulatot :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...