'15 áprilisi kedvencek

szerda, május 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Az április sok újdonságot tartogatott, s nagy örömömre ezek közül több olyan is akadt, amit nagyon megszerettem. A korábbiaktól eltérően most nem csak termékek kerültek ide, hanem egy magazin is, nem véletlenül, de erről egy kicsit lejjebb bővebben írok.

Az Alverde Zell Aktív szérum az áprilisi Dm kedvencek dobozban volt, s már az első használat óta imádom. Az állaga nagyon könnyű, mégis jól ápolja a bőröm és az illata is mennyei. A napsütéses órák számának növekedésével egyre fontosabb a megfelelő fényvédelem, így nagy öröm volt számomra az Eucerin® Sun Oil Control napozó krém-gél arcra FF50+ terméke, mely kifejezetten zsíros bőrre készült. Az állaga szuper, megfelelő védelmet biztosít és nem is fénylik tőle a bőröm. Hamarosan bővebben is írok róla.
A szemöldökömre a S-he két újdonságát használtam minden nap. A szemöldökpor nagyon természetes hatást nyújt, míg a szemöldökzselé szépen a helyén tartja a szálakat. A Max Factor Masterpiece Glamour Extensions 3 in1 szempillaspirál szuper a hétköznapokra, nagyon tartós, így még a munka utáni edzést is simán bírja. A Glamour-napokon szereztem be a L'Oréal Paris Color Riche L'ombre Pure 201 Café Saint German szemhéjpúderét, s mióta megvan nem is igen nyúltam más után a hónapban. A színe csodálatos, az állaga mesés, de hamarosan írok róla bővebben is egy másik árnyalattal együtt. :) Az Astor Soft Sensation 404 Gentle Coral árnyalat is kuponos szerzemény, nagyon jó vételnek bizonyult, napi szinten használatban van.
Már írtam a Hansaplast Intensive Help bőrkeményedés elleni krémről, nagyon megszerettem, mert szuperül hidratálja a talpamat, így a mostani jó időben bátran veszem elő a szandálokat. Mióta megérkezett a Yamuna édeni hársnektár tusfürdő nem is nyúlok más után, pedig most több tusfürdő is sorakozik a kád szélén, de egyszerűen annyira jól esik ez az illat, hogy élvezem, amíg csak van belőle. A Pantene Repair & Protect Intensive Repair sampon az áprilisi Pixibag egyik legjobb terméke számomra. Nagyon jól tisztítja a hajam, ráadásul a balzsamot is elhagyhatom, ha ezzel mosok hajat. Így néhány percet meg lehet spórolni. ;)
Nem csak a tusfürdő illata volt nagy kedvencem, áprilisban újra felfedeztem az Avon Only Imagine parfümöt is. Imádom az illatát, a tavaszi időszakban esik legjobban ezt használni. Sajnos ahogy nézem, már jövőre nem marad belőle, de az idei már a 2. vagy a 3. tavasz, amin végig kísér ez az illat.
Végül nagy kedvencem lett az Elle májusi száma is, pedig csak azért vettem meg, hogy amíg vérvételre várok, addig ne unatkozzak. Igazság szerint az utóbbi időben nagyon ritkán vettem magazinokat, mert gyakorlatilag csak reklámot találtam bennük, de kellemes meglepetés ért, ugyanis több, nagyon érdekes cikk is volt benne, így nem csak arra a két órára tudott kikapcsolódást nyújtani.

Nektek mik voltak a kedvenceitek áprilisban? Vannak esetleg közös kedvenceink? 
Szoktatok magazinokat vásárolni? Melyik a kedvencetek?

Ági

6 megjegyzés:

  1. A magazinok vásárlásáról az utóbbi időben én is teljesen lemondtam, mert sajnos a reklámokon kívül tényleg nem tartalmaz a legtöbb közülük semmi egyebet + online is elérhetők, ha mégis kedvet kapnék hozzájuk.
    A korábbi nagy kedvencek, a tipikus nőcis magazinok manapság olyan cikkekből állnak, amik tartalmaznak egy-két mondatnyi leírást, majd kb. 15 db ruhadarab/kozmetikum fotóját/reklámját. Olvasnivaló gyakorlatilag már nincs is bennük, csupán nézegetnivalók. :( Jó lenne, ha feltűnne a piacon néhány színvonalas lapozgatnivaló!

    VálaszTörlés
  2. Én már csak a akkor veszek magazint, ha kupon van benne. :D
    Az Alverde szérumra nagyon kíváncsi vagyok, annyi jót olvastam már róla. :)

    VálaszTörlés
  3. Én hasonlóan pozitívan csalódtam az ÉVA magazinban, nem gondoltam volna, hogy ennyire nekem való ez a magazin. Azóta elő is fizettem rá, érdemes egy pillantást vetni rá.

    VálaszTörlés
  4. Az Évát én is nagyon ajánlom, meglepően igényes írások vannak benne, ráadásul megváltozott a profilja is, sokkal fiatalosabb lett a kiadás.

    VálaszTörlés
  5. Akkor szoktam magazint olvasni, ha anyám meglátogat és megveszi magának a vonatra :) Aztán otthagyja nálunk. Annyi mindent olvasok a neten, hogy nem igénylem. Orvosnál meg mindig társalog valaki, lehetetlen olvasni, de legalább gyorsan elmegy az idő.

    VálaszTörlés
  6. Egyelőre nincs egyezés a kedvencek terén, mert a sampont még nem próbáltam ki, egyszerűen úgy voltam vele, hogy ezt a kis időt már kibírom, amíg elfogy a jelenlegi, de már nagyon szenvedünk egymással :D Egyébként újságot én sem igazán vásárolok, ha vettem is az elmúlt időszakban, egyszerűen nem volt időm kiolvasni... :( Szóval azt hiszem, maradok a könyveknél utazás esetén és esti kikapcsolódásként is :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...