Avon Nailwear pro+ Ocean Blue

péntek, május 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

Az Avon Nailwear pro+ lakkjai közül eddig inkább a rózsaszínes-korallos vonalról szemezgettem, így ideje volt kipróbálni mást is. Amikor nemrég lehetőségem adódott kipróbálni egyet az új árnyalatok közül, rögtön megakadt a szemem az Ocean Blue árnylaton, s előre elárulom, nem okozott csalódást.

Ami először feltűnt, hogy a korábbi Nailwear pro+ lakkjaimhoz viszonyítva kevesebb lakk van az üvegben, ugyanis az eddigi 12 ml helyett, ez az üveg 10 ml-es, azonban a formája nem változott, aminek örülök, mert nekem nagyon tetszik ez az üveg.
A kupakja bár szögletes, nem okoz problémát a használata, nekem nagyon jól kézre esik, bár lehet, hogy ha először fognám ezt a típust a kezemben, kicsit kényelmetlen lenne. Az biztos, hogy sokkal jobb pl.  a S-he lakkok kupakjánál. 

Az ecset egyenesre vágott, enyhén lapított és nem túlságosan vékony, így én viszonylag könnyen tudtam használni, nem igazán volt szükség javításokra. A fedése átlagos, két rétegben már nagyon szépen mutat, s tartósságban sem lehet rá panaszom, ugyanis 4 nap után mostam le hiba nélkül, s ebben az időszakban elég sokat voltam vízben is.
A színe nagyon szép, bár a neve alapján én inkább egy kékbe hajló lakkra számítottam, viszont ez inkább a zöld felé húz. Az én monitoromon az alábbi képen áll a legközelebb a színe a valósághoz. Múlt héten már láthattatok manikűrt is ezzel a lakkal, a bejegyzést ITT találjátok.
Bátran tudom ajánlani ezt az árnyalatot annak, aki egy szép menta színre vágyik, biztos vagyok benne, hogy sem a színben, sem a minőségben nem fog csalódni. Számomra érzelmileg is fontos lett ez a lakk, ugyanis ezt viseltem a "nagy" kérdés elhangzásakor. ;)

Szeretitek az Avon lakkjait? Mit gondoltok erről a színről?

Ági

18 megjegyzés:

  1. Az a vicces, hogy nálam kék nálad zöld:'D
    Majdnem olyan mintha valami indie márka lenne ahol belefér az árnyalat különbség:D
    Viszont a képeid alapján tényleg máshogy néz ki mint az enyém...de zöldnek is szép, jól mutat a körmeiden.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amikor néztem a képeidet, én is pont azon gondolkoztam, hogy mintha az enyém egy picit más lenne. De egyébként nagyon a határon táncol, csak úgy tudtam eldönteni, hogy felkentem mellé egy hasonló lakkot, és mellette már egyértelmű volt, hogy inkább zöld. Bár a fényviszonyok változása is hatással van rá, szóval nem egyszerű eset. :D Mindenesetre nagyon szép árnyalat. :)

      Törlés
  2. Nagyon szép árnyalat! Szerintem is jól mutat a körmeiden :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Szuper kis szín szerintem is, tavaszra tökéletes. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép. Nekem is megvan ez az árnyalat, bár magamon túl erősnek érzem. A képeket elnézve viszont nagyon tetszik :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nyomdáztam rá fehérrel, úgy még jobban tetszik nekem. :)

      Törlés
  4. Imádom a menta színt. :) Nálam az Essence menta lakkjára hasonlít. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tavasszal én is nagyon szeretem. :) Az essence lakkját egyszer néztem, de annyira már nem emlékszem rá.

      Törlés
  5. Gyönyörű színe van, ez már igazi menta színnek tűnik, én pedig azt kergetem egy ideje. Bár az Avon körömlakkokról eddig nem volt jó a tapasztalatom, úgyhogy nem tudom bevállalom-e.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Melyik lakkjuk nem jött be? Nekem is volt olyan, ami nem igazán tetszett amikor megérkezett, mert katalógus alapján másabb színre számítottam, ráadásul csak három rétegben fedett, de azóta sűrűsödött annyit, hogy két réteg elég belőle és a színnel is megbarátkoztam.

      Törlés
  6. Én alapból az inkább kékes, nagyon pasztell menta lakkokat szeretem, de ez nagyon tetszik! Abszolút nem zavar benne a zöld :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából annyira a határon van, hogy amíg nem raktam mellé egy másik menta lakkot, addig nem tudtam eldönteni, hogy melyiket is látom benne inkább. Ráadásul a fények változásával változik, szóval nem egy uncsi lakk. :)

      Törlés
  7. Nagyon tetszik a színe:) Imádom az ilyen tavaszi lakkokat:)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...