Inspiráció #67

hétfő, május 04, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Végre! Végre egy szabad hét. :) Ilyen sem volt még, de egész hétre szabit vettünk ki, hogy kicsit kipihenjük az év eleje tartó hajtást. Fűzünk finomakat, kirándulunk, pihenünk. Sok tervem van erre a hétre, így elképzelhető, hogy fáradtabban kezdek majd neki a jövő hétnek, mint ahogy csütörtökön éreztem magam munka után, de ez jó fajta fáradtság lesz. Vágjunk is bele az inspirációba, mert én már nagyon izgatott vagyok az e heti programok miatt. Kellemes inspirálódást. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? Milyen hét áll előttetek? :)

Ági



10 megjegyzés:

  1. Jaj, jöhetne minden :) Outfit (meg a lábakat is kérem a ruhához:), haj, smink, kaja elsőnek.
    Egy hét szabit élveznék, de én nem vehetek ki ennyit mert nincs helyettesem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lábak nekem is jöhetnének. :D
      Nekem olyan munkám van, ami nem igényli, hogy helyettesítsenek, szerencsére pont úgy jött ki, hogy nem közvetlenül határidők közelében vagyok, így előtte meg utána nagy a hajtás, de jó volt eljönni egy kicsit. :)

      Törlés
  2. Ha akarnék se tudnék csak 1-2 kedvencet választani, mert mindent imádok! :)
    Jó pihenést Nektek! :)

    VálaszTörlés
  3. A heti outfit és smink nagyon szuper :) De ez a kinti dolog nagyon jól néz kii :) És jó pihenést a hétre! Igazi kikapcsolódás lesz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper jó kis térlefedés, nagyon tetszik nekem is. :) Köszi. :*

      Törlés
  4. Haj, köröm, barkács, bent :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...