Inspiráció #68

hétfő, május 11, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Nem gondoltam volna, hogy ilyen hamar el fog telni a múlt heti kiruccanás, de most úgy érzem, sikerült feltöltődni rengeteg energiával, s remélem, hogy ez sokáig ki fog tartani. Olyan dolog történt velem, amire egyáltalán nem számítottam, de ez a lehető legjobb dolog, ami  történhetett. :)  Az e heti képeken is meglátszik ez a lendület, amit most érzek, remélem, tudtok Ti is inspirációt meríteni. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? :)

Ági



12 megjegyzés:

  1. Most erről a legjobb dologról, és a plusz egyről felmerült bennem a gondolat: megkérték a kezed? *-*
    Bocsi ha hülyeséget kérdeztem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kérdeztél hülyeséget, valóban lánykérés volt múlt héten. :) Nem emiatt került be egyébként a gyűrű, de nagyon aranyos vagy, hogy írtál, nem gondoltam, hogy ennyire kisejlenek a dolgok így az egészet nézve. :) Bár természetesen nem titok, instán is láthatsz egy kis képet róla. :) :*

      Törlés
    2. Vííííí!♥ Gratulálok! :D

      Törlés
  2. Nekem is ugyanez jutott eszembe Smejka! :D
    Amúgy nekem most a 8. Heti kint az abszolút kedvencem, óh, de jó lenne ott feküdni, olvasni, hűs dolgokat enni/inni *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor tényleg nagyon átjött. :D De nem baj az. ;)
      Nekem is ez jutott eszembe, jó lenne, ha lenne még nyári szünet, mert tuti itt akarnám tölteni. :)

      Törlés
    2. Gratulálok! ^^ Én is szívesen olvasnék bármilyen, esküvővel kapcsolatos bejegyzést majd a jövőben :)

      Törlés
  3. A gyűrű, a heti bent és kint, az outfit és az a sütiii a kedvenceim! :)

    Szép hetet Ági és még egyszer gratulálok! ^^ Alig várom az esküvős bejegyzéseket! :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Anna. :) Arra azért várni kell még, de majd eljön annak is az ideje. ;)

      Törlés
  4. Gyűrű, kaja, kint, bent és mani! Gyönyörű képek! Gratulálok, szép a gyűrűd, megnéztem az oldalsávban :)

    VálaszTörlés
  5. A heti smink és a kint nálam ma a befutó, és gratulálok! :) Élvezzétek ki minden egyes pillanatát a jegyességnek! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...