Inspiráció #70

hétfő, május 25, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Ez a hét munkaszüneti nappal indul, s jobb már csak akkor lehetne, ha nem esne az eső. Terveztem, hogy futok ma is egy jót, mint tegnap, de amikor arra ébredtem reggel, hogy kopog az eső a tetőtéri ablakon, sejtettem, hogy ez meg fog hiúsulni, így bekuckóztunk a tévé elé, Jégkorszakot nézünk, sül a melegszendvics, fő a kávé. Ennél jobb reggel nem is kell. Kellemes inspirálódást.

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? Nálatok mivel telik a mai nap? :)

Ági



4 megjegyzés:

  1. Mennyi szép kép, mind nagyon jó :) Nálunk is szobafoglalkozás volt, pont amikor ki akarunk menni, akkor eredt el az eső.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Állítólag jobb idő lesz a hét második felétől, én nagyon reménykedek. :) De legalább jó kis lustizós hétvégénk volt, mert bár lett volna munkám, sikerült ellustálkodni nagyrészt, így nem haladtam annyit, mint szerettem volna, na de majd a héten bepótolom. :)

      Törlés
  2. Heti smink, heti barkács, heti finomság, heti kint, heti bent, heti plusz egy. :)
    Nekem munkával telt az egész hétvége, pihenésre sajna nem jutott idő most. De legalább szuperül sikerült mindhárom rendezvény. :)
    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a lényeg, hogy jól sikerültek. :) Ügyes vagy nagyon, örülök, hogy ennyi sikerélményed van az új munkában. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...