Lánykérés ihlette manikűr

péntek, május 22, 2015 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments

Nem, nemfog ezentúl minden bejegyzés valamilyen formában az eljegyzés felé orientálódni, s először nem is terveztem a blogon megmutatni ezt a manikűrt, de amikor elkészült, nekem nagyon tetszett, már csak azért is, mert végre nem érzem úgy, hogy meg kellene válnom az első Zoya lakkomtól...

A vőlegényemmel egy helyen dolgozunk, így a kollégáink egy része hamarabb tudta, hogy mi fog történni Siófokon, mint én, ezért arra gondoltam, hogy mivel úgyis várnak élménybeszámolót, s ha más nem, a lányok biztos megnézik a gyűrűt közelebbről is, akkor már illene valami szép manikűrt is készítenem. Mivel már bent is feltűnt, hogy szeretek nyomdázni(a fiúkat meglepő módon különösen érdekelte a dolog), így egyértelmű volt, hogy milyen technikát fogok alkalmazni.
 
Alapnak a BeYu 180-as lakkját használtam, ami még a tavalyi szülinapi Pixiboxban volt, s azóta már többször is szerepelt a blogon, nem véletlenül. Egyszerűen egy tökéletes árnyalat számomra. A Zoya Bobbi még az egyik névnapi ajándékom volt, de sajnos nem indult felhőtlenül a viszonyunk, ugyanis még alaplakkal is nagyon csúnyán megfogta a körmöm, így teljes körömre nem szívesen használom, viszont gondoltam, adok neki nyomdázva is egy esélyt, és így teljes a szerelem. A Pet'la Plate Peacock 2 lemezén megtaláltam a tökéletes mintát is, ami mi más lehetne, mint rengeteg szívecske?!





Mit gondoltok a manikűrről? Jártatok már ti is így, hogy egy lakkot nem tudtatok használni, mert még alaplakkal is megfogta a körmötöket?

Ági

24 megjegyzés:

  1. Jól néz, szép mani. Á, én elhasználtam a fogós lakkokat is, úgyis mindig lakkozok, nem látszik, és úgy vettem észre, hogy idővel halványulni szokott a sárgulás.
    Szerintem érdekli a pasikat a manikűr, régebben, amikor nem nyomdáztam, mindig akkor is megjegyezték, hogy szép a lakkos köröm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem vannak olyan napok, amikor nincs időm újralakkozni, viszont már muszáj lemosnom, így szoktak meztelenek lenni. :)
      Milyen jó, hogy sok ilyen figyelmes férfi van. :)

      Törlés
  2. nagyon szép lett :) nekem egy aden neon sárgám van, ami nagyon megfogja a körmöket, így azt én nem is használom..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Én egy olcsóbb lakknál még nem is lennék olyan mérges miatta, de azért egy Zoya lakktól ezt nem vártam. :(

      Törlés
  3. Nagyon szép lett a manikűr! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon kis romantikus lett! Sok boldogságot! :)

    VálaszTörlés
  5. Kék :( Ez a halálom. Szinte a kék lakkok 99% befogja a körmöm :( :(
    A manikűr nagyon szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig egy kékkel sem volt ilyen problémám, pedig azoknál fel voltam rá készülve. :(
      Köszönöm. :)

      Törlés
  6. Gratulálok és sok boldogságot! :) A manikűr is nagyon tetszik, igazán alkalomhoz illő lett. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép a manikűr, és sok boldogságot! :)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a gyűrűvel együtt büszkén lehet mutogatni..;)
    Sok boldogságot.;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...