Manikűrvadász 16.

hétfő, május 11, 2015 Ági - Niceties in my life blog 34 Comments

A mai már a 16. fordulója a Manikűrvadásznak, s mostanra már elég sokan összegyűltünk, s alkotjuk útra egymás manikűrjeit saját ízlésünk és persze korlátainkat figyelembe véve. Ezúttal az én párom Nikii lett, akinek nagyon örültem, hiszen nagyon szeretem a blogját, s nagyon szép manikűröket készít. 


Sajnos idő hiányában csak nagyon egyszerű manikűrt tudtam választani, de a végeredmény nekem nagyon tetszik, örömmel indulok holnap így munkába. :)
Szatén finishű lakknak a Lovely St. Topez Nr. 3-t választottam, míg a gyűrűs ujjamra az Anikótól nyert RdeL Young Glitter Nails #04 million diamonds került.


Eredeti


Mit gondoltok erről a manikűrről?

Ági



Nézzétek meg a többiek munkáját is:





34 megjegyzés:

  1. Nagyon szép visszafogott ez a mani, nekem nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat :) Nagyon szép lett a manikűröd :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Nagyon jó esik ez tőled. :)

      Törlés
  3. Hercegnősen elegáns, nagyon tetszik! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépek a lakkok, és a manikűr tökéletes választás munkahelyre/állásinterjúra/vizsgára :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, tényleg megállja a helyét bárhol. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép, szolid manikűr lett :)

    VálaszTörlés
  6. Bájosan elegáns, szolid manikűr lett. Nekem tetszik.:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szép manikűr lett! A Lovely rózsaszín selyemlakkja számomra a legszebb selyemlakk, örömmel látom, hogy ezt használtad.
    Szolid, nőies lakkozás, és nagyon igényes!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Én is imádom, ez volt az első, amit abból a kollekcióból megvettem, de még aznap visszamentem a másik kettőért is. :D

      Törlés
  8. Mesésen gyönyörű! :) Igazi hercegnős vagy inkább menyasszonyos mani! :P

    VálaszTörlés
  9. Nagyon szép, elegáns mani lett :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon szép, visszafogott mani :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon szép lett, olyan szolid, hercegnős :)

    VálaszTörlés
  12. szép lett : )) kifejezetten csajos

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...