Nail Stamping Challenge 2.0 - Girly

kedd, május 19, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Úgy látszik, hogy mostanában csak néhány alkalommal fér bele a kihívás az időmbe, de úgy gondoltam, hogy amikor tudok rá szánni egy kis időt, akkor részt veszek benne én is.  A mai alkalomra valami csajosat alkottunk, ami nekem egyet jelent a pirosas árnyalatokkal és a virágos mintákkal. 


Alapnak az Avon Gel finish lakkok közük a Fabulous árnyalatot vittem fel, majd a gyűrűs- és a középső ujjamra nyomdáztam a bornprettystore BP-65 lemezéről a bal oldali teljes körmös mintával. Kétszer nyomdáztam, először a bornprettystore fekete nyomdalakkjával, majd a Moyra Holographic 251-essel.
 






Mit gondoltok erről a manikűrről?







8 megjegyzés:

  1. Nagyon jó :) Ezt a nyomdalemezt én is megrendeltem, alig bírom kivárni, hogy ideérjen :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon csajos lett, tényleg :)

    VálaszTörlés
  3. Milyen jó ez az elcsúsztatott technika! Nagyon ötletes, szép! :)

    VálaszTörlés
  4. Igazi nőcis, elegáns lett, nekem a pirosról az elegancia ju eszembe :)

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon elegáns lett :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...