Nail stamping challenge 2.0 - Laces

kedd, május 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

A mai kihívással bajban voltam egy kicsit, ugyanis csipke minta (még) nincs a készletemben, így egy kicsit máshogy közelítettem meg a témát. 

Alapnak az Avon Nailwear pro+ lakkjai közül az Ocean Blue árnyalat került(ami egyébként most nagy kedvencem, hamarosan lesz szó róla bővebben is), majd két körmömre nyomdáztam a bornprettystore BP-L016 lemezéről az alábbi mintával. Mivel mindenképpen fehér mintát szerettem volna, így az essence fehér nyomdalakkját használtam. Utólag már nem ezt a mintát választanám, hiszen van olyan ezen a lemezen, ami jobban hasonlíthat csipkére, de azt hiszem, valamiért nagyon ki akartam próbálni ezt a mintát. :)






Kíváncsian várom a véleményeteket. :)

Ági






18 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nézz be a blogomba, van neked egy meglepetésem :) 

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Betti! Nagyon aranyos vagy, hogy gondoltál rám. :*

      Törlés
  2. De jó kis lakk! Ebbe a színbe most szerettem bele, a fiókom mélyén volt egy hasonló s-he, most azzal lakkozok, úgy is kell majd egy jó kis utánpótlás, mert már lehet, hogy nem kapható. Ez is ilyen enyhén mentás világoskék? Én is fehérrel fogok nyomdázni, és plusz a tetejére egy másik mintát egy másik színnel+ egy kis csillámos homok lakkal lehet még megbolondítani.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 273-as? Én nemrég váltam meg attól, ez egy kicsit zöldesebb annál, de nekem jobban tetszik. Hú ez már leírás alapján is nagyon szép lehet. :)

      Törlés
  3. Gyönyörű! Ez az Avon lakk meseszép! Meg a minta is, persze :)

    VálaszTörlés
  4. Cukika :) Pont hasonló manikűrt akartam csinálni csak a nature témára. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :-) Remélem, hogy azért elkészíted, amit szerettél volna, mert én nagyon kíváncsi vagyok rá, ;-)

      Törlés
  5. Jaj, de gyönyörű lett ez a köröm! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...