Nail Stamping Challenge 2.0 - Summer

kedd, május 26, 2015 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments

Jövő héten már nyári hónapba lépünk, még ha ez a mostani időjáráson nem is annyira látszik, de ráhangolódásként szuperül jött ez a forduló. Őszintén szólva, azt hittem, hogy kénytelen leszek kihagyni, mivel nem volt kifejezetten nyárias témájú lemezem, és álmomban sem gondoltam volna, hogy ez a BPS rendelésem ideért kb. 2 hét alatt (főleg, hogy van olyan csomagom, amire már több, mint két hónapja várok), de ideért, s így hozzá is láthattam a megvalósításhoz.


Korábban már egyszer próbálkoztam gradient manikűrrel, inkább kevesebb, mint több sikerrel, de gondoltam, hogy most úgyis nyomdázni is fogok rá, megpróbálkozom vele újra. A tökéletestől még most is nagyon messze áll, de valamivel vállalhatóbb lett, így ment is rá a nyomda. A  BP-23 lemezről a jobb alsó mintát néztem ki, s szépen el is kezdtem felvinni a kisujjamtól indulva, s az első négy körömnél nem is volt probléma, de jött a hüvelykujj. Mint a képen is látható, a minta jobb oldala le van kerekítve, így az én körmömre kicsi lett. Próbálkoztam kétszer is, hátha pontosabban oda tudom rakni, de végül előkaptam a vonalzót és mértem, s láttam, hogy esélytelen próbálkozni, így végül csak egy pálmafa és a melle lévő csillag került a körmömre. Az alapot a Catrice Colour Brightening,  az Avon Nailwear pro+ Ocean Blue és a Morgan Taylor Making Waves lakkokkal készítettem, nyomdázáshoz az essence fehér nyomdalakkját használtam.







Mit gondoltok a manikűrről? :)

Ági



A többiek munkái:





24 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. De örülök, hogy tetszik Neked. :) Köszönöm. :*

      Törlés
  2. Nekem is nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezekkel a színekkel fantasztikus lett! Nekem is van ilyen mintám, de sosem gondoltam, hogy tengeri minta lenne, mindig azt mondtam rá, hogy wifi jel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm. :* Én fordítva voltam vele, eleinte hullámoknak néztem, akkor láttam meg benne a wifit, amikor a képeket néztem vissza. :) Gondoltam is, hogy túl sokat lógok a neten, biztos annak a mellékhatása. :D

      Törlés
  4. nagyon jó és nekem kifejezetten tetszik, hogy a hüvelykujjadon pálmafa díszeleg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is tetszik így utólag, de akkor nagyon bosszantott. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...