Schüssler Natur Selection 6

szombat, május 02, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Egy időben elég sok blogon feltűntek a Schüssler Natur Selection krémek, már akkor is nézegettem, hogy van bizony a krémek között olyan is, ami a pigmentációs problémákat hivatott megoldani. Mivel gyakorlatilag az összes teszt pozitív volt, gondoltam, sokat nem veszíthetek, így amikor elfogyott a korábban használt Vichy szérumom, úgy döntöttem, hogy most ezt próbálom ki. Igazság szerint csalódás ért, a részleteket lent olvashatjátok.



A csomagolás nem kifejezetten gagyi műanyag, a kupak jól zár és a krémet is könnyű kinyerni, azonban nem ez a krém lesz a fürdőszobánk éke, köszönhetően a sárga feliratnak.


Összetevőit tekintve nem sok okunk lehet a panaszra, két kivételtől eltekintve csupa zöld pontos, így nagyon bizakodva kezdtem használni. Krémmánián nagyon jól áll, jelenleg 4,67 pontot kapott.


Az állaga viszonylag sűrű, ennek ellenére nem nehéz eloszlatni, nekem mégis jobban esik még akkor felvinni, amikor még a toniktól nedves a bőröm. Van egy enyhe illata, amit én nem kedvelek, de ezt még megbocsájthatónak tartom, hiszen nem azért vettem, hogy illatozzon.


Ami miatt megvettem, az az, hogy a szeplőimet halványítsa, de őszintén szólva nem sok változást vettem észre, pedig január eleje óta használom. Így én csalódott vagyok. Az utóbbi időben gyakran jönnek elő kisebb-nagyobb pattanásaim is, ami akkor kezdődött, miután ezt elkezdtem használni. Persze nem biztos, hogy ettől, de elég gyanús nekem.

Sajnos én elég csalódott vagyok, így tovább fogok keresgélni, jó lenne egy árban is megfelelő, valóban halványító krémet találni.

Próbáltátok valamelyik Schüssler Natur Selection krémet? Milyen tapasztalatotok van vele? Tudtok ajánlani jó folthalványító krémet?

Ági

4 megjegyzés:

  1. A szeplőcskék szexisek, Ági!
    Semmi szükség arra, hogy halványítsd őket, viseld büszkén őket! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha 10-ed ennyi lenne, lehet én is így látnám, de sajnos rajtam elég sok van. :( Érdekes egyébként, mert más lányokon tetszik, de magamon annyira nem vagyok érte oda, bár már nem érzem kifejezetten ellenségnek. :)

      Törlés
  2. Én mindig is irigyeltem a szeplősöket, szerintem fiatalabbnak látszanak a koruknál!

    A pattanások egyébként a kókuszolajtól és a kakaóvajtól jöhetnek elő, sajnos én is hajlamos vagyok rá. Ha mindenáron el akarod használni ezt a krémet, kend a hajadra! (nem vicc) Hajmosás előtt kend be vele a hajvégeidet, és hagyd rajta egész éjszakára, mint valami olajos pakolást. Reggel moss hajat,a sok-sok olaj tuti jót tesz neki.

    Szép napot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is az olajokra gyanakszom sajnos. :( Köszi a tippet, teszek vele egy próbát, kidobni semmiképpen sem szeretném. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...