Személyes | Siófokon jártunk

csütörtök, május 14, 2015 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments


Az idei évfordulónk alkalmából az találtuk ki, hogy néhány napra hátrahagyjuk a nagyváros forgatagát, s elmegyünk pihenni egy kicsit, így már jó előre úgy intéztük a szabadságunkat, hogy legyen egy szabad hetünk, s lefoglaltunk egy szobát Siófokon. Életem legemlékezetesebb kiruccanása lett, s így ez a bejegyzés az eddigi legszemélyesebb is. 



Erre a néhány napra félretettem a diétát, s csak arra koncentráltam, hogy élvezzünk ki minden pillanatot
Természetesen a fényképezőgépet sem hagytuk itthon, igyekeztünk néhány olyan képet készíteni, ami jól fog mutatni képkeretben is :)

Bár a víz még hideg volt, azért nem jöhettünk úgy haza, hogy ne éreztük volna egy kicsit a Balaton vizét 



 A nagy sétálások sem maradhattak el



És végül, ami miatt a legemlékezetesebb lett számomra ez a kirándulás, hogy menyasszony lettem. ♥


A rövidebb vagy a hosszabb utakat kedvelitek? Hol jártatok utoljára?

Ági

24 megjegyzés:

  1. GRATULÁLOK

    http://barbisminkesszepseg.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Wow! Ez aztán tényleg emlékezetes. Gyönyörű szép a gyűrűd is :) Sok boldogságot nektek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük Dalma. :) Szerintem is sikerült a lehető legjobban választania. :)

      Törlés
  3. Gratula :) Milyen diéta, hiszen ez nem sok kaja.
    Villányban voltunk tavaly, azóta sem utaztunk el kettesen sehová.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. :)
      Oh, hát ez csak egy nagyon kis része volt. :D Általában nem szoktam finomított szénhidrátokat fogyasztani, így ez most borult erre a 3 napra.
      Nekünk tavaly nem fért bele az időbe, hogy eljussunk valahová, de remélem, idén sikerül bepótolni. :)

      Törlés
  4. Gratulálok! Sok boldogságot nektek! :)
    Szép időtök volt, én is szeretem a hosszabb utakat:)

    http://norahsweetthings.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönjük. :) Nagy szerencsénk volt az idővel, szinte már nyáriasan meleg volt. :)

      Törlés
  5. Gratulálok és nagyon sok boldogságot kívánok Nektek ! :)

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok még egyszer! :) Én egyébként változó, hogy mit kedvelek, van amikor egy nap is bőven elég, de van olyan, hogy egy hét után se akarok elszakadni az új környezettől :) Legutóbb én is a Balatonon voltam, bár félig munka ügyben, de azért így is csodás volt reggelente kicsit lesétálni a partra, és élvezni a nyugit, ami ilyenkor jellemzi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokszor elég néhány nap is, ez annyira jól zárult, hogy jó kedvvel, hiányérzet nélkül jöttünk haza, de mikor Pécsen voltunk, még egy napot ráhúztunk a tervezetthez képest. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...