Teszt | Avon Planet Spa fehér tea arcradír és arcmaszk

péntek, május 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 3 Comments

Nálam a vasárnap este évek óta a kikapcsolódásról és a testi lelki felkészülésről szól, hogy minél jobban induljon a következő hét. Ilyenkor jöhet egy jó habos, forró fürdő, pakolások arcra és hajra, gazdag testvaj, s ha sok időm van egy kis manikűr és pedikűr. A legutóbbi alkalommal, amikor vittem fel az arcmaszkot, elgondolkoztam rajta, hogy eddig milyen maszkokat is használtam, s ahogy végiggondoltam, rájöttem, hogy szinte csak az Avon arcmaszkjait és arcradírjait használom, már több, mint 10 éve.


A legújabb példányaim a Planet Spa vonalból kerültek ki, méghozzá a fehér teás arcradír és az energizáló, lehúzható arcmaszk. A csomagolás már ismerős lehet, hiszen már jó ideje ez a forma kapható, nekem eleinte kicsit furcsa volt, hisz megszoktam az előzőt, de hamar megkedveltem ezt a sokkal nőiesebb formát. A kupak könnyen nyitható, de megfelelően zár, s a nyílás megfelelően adagolja a termékeket. 

Az arcradír nem túl erős, nagyon finom szemcsék vannak benne és nem is túl sok van belőlük. Én jobban kedvelem a durvább radírokat (a kedvencem évek óta az Avon Clearskin pórustisztító arcradír), de heti két alkalommal ezt, míg egy alkalommal egy erősebbet használva megfelelő tisztítást nyújt (bár mélytisztításnak nem mondanám).
Egy időben állandóan lehúzható maszkot használtam, aztán áttértem a lemosható pakolásokra, részben azért, mert sokszor csak apró darabokban tudtam eltávolítani a maszkot, ezért kicsit tartottam ettől, de szerencsére ez nem így lett. Nagyon könnyen eloszlatható a bőrön, s 15-20 perc pihenés után könnyedén el is távolítható. Általában egyben le lehet szedni, de max. 2-3 darabban biztosan maradék nélkül eltávolítható. A hatását nagyon szeretem, nagyon selymes és feszes utána a bőröm. Heti egy alkalommal használom.
A fehér az arcradír, míg az átlátszó a lehúzható maszk.

Összességében nem tartom őket kifejezetten kiemelkedőnek, de mindkettőt megkedveltem, s egy ideig biztos helyük van az arcápolási rutinomban.Szerencsére irritációt egyik termék sem okozott (erre nagyon figyelek, mióta egy Balea arcmaszkot 1 perc után rohanva kellett lemosnom, mert égett tőle a bőröm)

Ti milyen maszkot és arcradírt használtok? Próbáltátok már az Avon Plane Spa vonalát?

Ági

3 megjegyzés:

  1. Arcradírból egy Neutrogenát használok, de maszkokat sosem szoktam :) Valahogy úgy nem vonzanak túlzottan, pedig biztosan jó buli lenne ha néha ilyenre is rászánnám magam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én nagyon szeretem őket. Egyrészt jó kis kikapcsolódás, otthoni wellness, másrészt a bőröm a felfrissül tőle. :)

      Törlés
  2. Nekem is ilyen arcradírom van, de én annyira nem vagyok tőle elájulva. Amit leírtál róla, az tök igaz, de nálam nem éri meg az 1500 forintos alapárát. Minimális kényszerből rendeltem még a nyáron, akkor akciósan volt 800 forint, de igazából nem tud többet, mint pl. az előtte használt uborkás, teafás naturals termék. Lehet, hogy csak nekem voltak túl nagy elvárásaim, mert Planet Spa, és azt hittem, ez valamit tényleg nagyon tud. Viszont egyszer használtam arcmaszkot, amit nagyon szerettem, bár az nem volt átlátszó. Ma már minden arcmaszk átlátszó, vagy csak én fogom ki mostanság az ilyeneket? Így sokkal nehezebb felkenni, meg aztán megkeresni, honnan tudom leszedni. Bár nálam ez sose volt probléma, mármint amit írtál, hogy darabokban jönne le. Mindig szépen le tudtam húzni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...