TESZT | Eucerin Sun Oil Control napozó krém-gél FF50+ arcra

csütörtök, május 21, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

A nyár közeledtével, azok is elkezdenek fényvédő után kutatni, akik eddig nem figyeltek erre oda, ám nem olyan egyszerű ez, ha kombinált, vagy zsíros bőrrel is meg kell küzdenünk a káros sugarak mellett. Ez nálam is így van minden tavasszal. Rengeteg véleményt elolvasok, majd ha van rá lehetőség, kérek mintát, így mielőtt több ezer forintot kiadnék, ki tudom próbálni, hogy mennyire viseli jól a bőröm. Idén szerencsére megúsztam a sok keresgélést, s már 1,5 hónapja mindennapi társam az Eucerin legújabb, zsíros bőrre kifejlesztett arckréme, mely FF50-nel védi a bőrömet.


A csomagolása szerencsére pumpás, ami nálam mindenképpen plusz pont, hiszen sokszor említettem már, hogy ez a legszimpatikusabb számomra. 
Az egyszerre kipumpált mennyiség ideális számomra, a teljes arcomra elegendő, s a kezemen maradt krémet fel szoktam vinni a nyakamra.
Az állaga nagyon könnyed, szerencsére nincs az a nehéz, fullasztó érzés, mint ami sok fényvédő esetén előfordul. A színe kissé sárgás, de eldolgozás után nyomtalan lesz. Nagyon hamar, 1-2 perc alatt beszívódik, s ez után gondtalanul lehet rá sminkelni.
A felszívódás után matt bőrt hagy maga után, S a nap folyamán sem tapasztalok átfényesedést, még az utóbbi meleg napokat is remekül bírta, így kombinált bőrre bátran ajánlom, de szerintem zsíros bőrre használva sem lenne probléma. A védelemben is teljesen megbízok, mert Siófokon a karomat nem kentem be, sajnos meg is kapott a nap, míg az arcomon semmi probléma sem volt.
Ajánlott fogyasztói ára: 4300 Ft/50 ml

Összességében nagyon elégedett vagyok, a bőrömmel abszolút jól viselkedik, s ár-érték arányban sem egy rossz választás.

Ti milyen fényvédőt használtok? Mik a fő szempontok a kiválasztásakor?

Ági



A terméket tesztelés céljából kaptam, de ez semmilyen formában sem befolyásolta a véleményemet.

4 megjegyzés:

  1. Strandra La Roche Posay 60-as faktor számot használok az arcomra. Egyébként hétköznapokon úgy érzem nekem elég a 15-20 fényvédővel ellátott BB krém. :)
    Testre 20-30-as faktor.
    Egyébként szimpi ez a termék, de mivel a nap nagy részét irodában töltöm, így nem érzem úgy, hogy kellene egy ilyen magas faktorú fényvédő az arcomra. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a szeplők miatt használok inkább magasabb faktorszámút. Nekem is sokszor van, hogy bent ülök egész nap, de mióta jó idő van, sokszor ülünk ki ebédelni, így ilyenkor nagyon jól jön, főleg ha már elfogytak a napernyős asztalok.

      Törlés
  2. Arcra nálam csak fizikai fényvédő jöhet szóba: a hétköznapokon Paula's Choice Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF30-at használom, strandra most beszereztem a Bioderma Mineral SPF 50-et.
    Testre jó a kémiai fényvédő is, így oda a Bioderma Photoderm SPF50 kerül :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig szerencsére nem okozott problémát a kémiai védelem, így egyelőre bátrabban választok.
      Köszi a tippeket. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...