Inspiráció #71

hétfő, június 01, 2015 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

A naptárra tekintve a mai nappal kezdődően végre nyári hónap köszön ránk, aminek én személy szerint nagyon örülök, mert nagyon szeretem a nyarat, viszont a 40 fokos hőséget annyira nem várom, bár ez még talán messze van, hiszen a tegnap délelőtti idő után nem igazán érzem úgy, hogy valóban itt lenne a nyár. Picit furcsa egyébként most ez az időszak nekem, hiszen ez az első olyan nyaram, amikor egy kicsi nyári szünetem sincs, pedig nagyon nem bánnám, mert mostanában elég nagy a hajtás, gyakran dolgozom hétvégén is, de igyekszem előre, a cél felé tekinteni, s ilyenkor egy kicsit könnyebb. Pihenésként pedig jöjjön egy kis inspiráció. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? Szeretitek a nyarat?

Ági



18 megjegyzés:

  1. Heti cuki+ kint!:))))))))))

    VálaszTörlés
  2. Az első képről a rucit nagyon szívesen elfogadnám! ;-)
    + a kint és a bent is nagy kedvenc nálam.

    VálaszTörlés
  3. A kedvenc a kiskacsa. Nagyon édi, csak tudnátok milyen nagyot tud csípni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tud bizony. :) Mikor kicsi voltam, mindig volt saját kiskacsám is, meg persze voltak, amiket Anyáék gondoztak. :)

      Törlés
  4. Haj, smink, mani, kiskacsa, heti bent. :) A repcés patak meg pont olyan mint ami a kertünk mögött van. XD

    VálaszTörlés
  5. A fonott hajfánkot annyiszor próbáltam már, de valahogy sosem sikerült igazán szépen, pedig olyan egyszerűen tűnik :) A heti bent meg emlékeztet a mostani otthoni dekoromra, pont valami hasonlót állította össze én is egy F&F-es tálcán :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig szétcsúszott, de mióta levágattam a hajam, a hossza is kevés hozzá. :D
      Láttam Instán, nagyon szép lett. :)

      Törlés
  6. Válaszok
    1. Köszönöm, hogy írtál, örülök, hogy tetszenek. :)

      Törlés
  7. Az a ruha+kiegészítők nagyon bejön!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszenek, szerintem is nagyon szépek. :)

      Törlés
  8. Ez a fonott haj annyira könnyűnek tűnik, persze, ha kipróbálnám a képre nem igazán hasonlítana a végeredmény :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem mindig szétcsúszott a hajam, most meg rövid hozzá, de ha valaki a fejemre varázsolná, nagyon örülnék neki. :)

      Törlés
  9. Imádom a nyarat! :) Neked pedig kitartást a sok-sok hajtáshoz :) A képek szuperek, a heti cuki és a heti kint a best of :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem. ;) Örülök, hogy mindig találsz olyat, ami tetszik. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...