Inspiráció #72

hétfő, június 08, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Nagyon úgy tűnik, hogy kár volt aggódnom múlt héten, ennél pontosabban nem is érkezhetett volna a nyári meleg. Persze ilyenkor mindenki panaszkodik, de én inkább azt mondom, hogy próbáljuk meg könnyebbé tenni a dolgunkat, igyunk sok vizet, együnk friss gyümölcsöket és töltsük fel a szervezetünk D-vitamin raktárait. ;) A sporttal azért óvatosabban ilyenkor, én este megyek ilyenkor futni (bár reggel is szuper lehet, de képtelen vagyok korábban felkelni). Örültök ennek a szép, nyári időnek? :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



10 megjegyzés:

  1. Szuper nyári hangulatú képek nagyon jók!Nehéz választani az utolsó nekem nagyon tetszik,és hát az epres pite nyami!

    VálaszTörlés
  2. Húú, az az epres kaja és a kint és bent!! Sminkben most rajtam sincs több, mint a csajon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csodás szerintem a smink, melegben nem is kell több szerintem sem. :)

      Törlés
  3. Smink, kaja, diy, kint, bent, +1 :)

    VálaszTörlés
  4. Nem tudok kedvencet választani. Mindegyik kép csodás! :)

    Én sem bírok reggel korábban felkelni, hiába van hűvösebb, inkább megyek este 9-kor futni. :D

    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A reggeli kelés nekem is a halálom. :/ Mindegy, hogy mikor van. :D

      Törlés
  5. A kedvenceim a héten a smink, a kint és a +1 volt :) Egyébként egyetértünk: nem kell panaszkodni a meleg miatt, örülni kell neki, csak okosan kell hozzá viszonyulni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony, vigyázni kell magunkra és akkor nem lesz baj. ;) Sok folyadék, sok finom gyümölcs. Kész "szenvedés" :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...