Inspiráció #73

hétfő, június 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

A legtöbb helyen már elkezdődött a nyári szünet, és bevallom, most egy kicsit furcsa érzések kavarognak bennem. Egyrészt örülök, mert sok év tanulás után elértem azt, hogy azzal foglalkozhatok, ami érdekel, nem monoton és minden nap új kihívásokkal nézhetek szembe, másrészt viszont az utóbbi hetek hajtása után kicsit kimerültnek érzem magam, így nagyon jól jönne egy kis pihenő, de most ez nem kivitelezhető, így próbálok tartalékolni az energiáimmal, s ha csak egy kis időm van, azt feltöltődéssel tölteni. Az e heti képek tökéletesen tükrözik, hogy mi az amivel egy kis vidámságot tudok csempészni a fáradt napokba. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



14 megjegyzés:

  1. A haj és a smink nagyon szép!!

    VálaszTörlés
  2. Az a csokor!!! *.*
    A top nagyon cuki, ilyesmit megpróbálok majd csinálni :) A frizura és a heti kint a kedvenceim még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is tervben van 1-2 üveg elkészítése, nagyon sokféle funkciót lehet adni nekik és nagyon jól néznek ki. :)

      Törlés
  3. A csokor. Nem rég én is eldöntöttem, hogy pünkösdi rózsa csokrom lesz majd ha férjhez megyek :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában nekem is nagyon tetszenek, nekem főleg a színei miatt. :) Én még nem döntöttem, sok dolog befolyásolhatja ezt, de én is örülnék neki. :)

      Törlés
  4. Az első képről a felsőt szeretném, nagyon jól néz ki #.#

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. https://m.facebook.com/vasaroljpenztarcabarataron.hu?view=page

      Törlés
    2. aBay-en érdemes megnézni, kb. 2000 Ft-ért kapható. :) pl itt: http://www.ebay.com/itm/Fashion-Womens-Summer-Vest-Top-Sleeveless-Blouse-Casual-Tank-Tops-T-Shirt-/111657706772?pt=LH_DefaultDomain_0&var=&hash=item19ff516514
      De lehet, hogy találsz olcsóbban is. :)

      Törlés
    3. Köszi Rita! :) Barbi, ha az eBay valamiért nem szimpi, van magyar oldalról rendelhető is, bár ez drágább és ugyanonnan jön.

      Törlés
  5. Smink, köröm, kint, bent :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Elíz, örülök, hogy találtál kedvenceket most is. :)

      Törlés
  6. A héten az outfit és a kint-bent a kedvencem :) Valahogy nálam azok most telitalálatok! :) (még a végén leszokok a heti cuki fanulásomról :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...