Inspiráció #74

hétfő, június 22, 2015 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments

Bár hétfő van, mégis úgy érzem, hogy most jön majd a lazább része a hétnek, amikor ma délután kimegy egy nagyobb munka, s este csak a lazításé lesz a főszerep, ha már hétvégén is a munka volt előtérben. Erre a hétre jó időt csalogató képeket gyűjtöttem, mert nekem annyira nem tetszik, hogy reggelente még fel kell kapni egy blézert is. Kellemes inspirálódást. :)
 
1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



16 megjegyzés:

  1. A smink és a kint a kedvenceim most! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira mutatós szerintem is a smink. :) Örülök, hogy találtál kedvenceket. :)

      Törlés
  2. Az összes ugyanúgy tetszik most! :)

    VálaszTörlés
  3. A díszpárna és a tetkó nem, de az összes többi nagyon tetszik!! Főleg az outfit és a haj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Te is találtál olyat, ami tetszik. :) Az outfit minden darabját szívesen a szekrényemben tudnám. ;)

      Törlés
  4. Válaszok
    1. Ugye? Annyira cuki. :) És milyen jól lehet velük feldobni a nappalit. :)

      Törlés
  5. Hát ez roppant mókás, a hétre már beidőzítettem az én PP-m is, ugyanezzel a manikűrrel :D :D egy rugóra jár az agyunk :p
    És kérem a párnákat! :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó. :) Most büszke vagyok magamra, mert imádom az ízlésed. ;)
      Ha látok hasonló párnát, tudni fogsz róla. :)

      Törlés
  6. Az első szett nagyon jól néz ki, és ez a kék tusvonal is - holnap ki is fogom próbálni, mert eddig mindig csak az alsó pilláim tövébe tettem kéket, itt az ideje, hogy fent is kipróbáljam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, remélem szeretni fogod tusvonalként is. Tetszett magadon?

      Törlés
  7. Outfit, haj, smink, köröm, heti kint, heti bent. :)

    Szuper válogatás volt. :)

    Szép hetet Ági! :)

    VálaszTörlés
  8. No, a héten a haj és a kint a kedvencem, ezt a kettőt így jó lenne megvalósítani egy kis homokos tengerparton :D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...