Inspiráció #75

hétfő, június 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Ennek a hétnek jónak KELL lennie. Jön vissza a jó idő, ráadásul a hetet is két nap szabadsággal kezdem. Kifejezetten jó érzés reggelizés közben, és egy finom kávé mellet írni a hét első bejegyzését. :) A mostani képek között van 1-2 olyan, ami különösen tetszik, s úgy érzem, nem ártana a közeljövőben megvalósítani. Remélem, Ti is találtok köztük ilyet. Kellemes inspirációt. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki
Nocy? ;)

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



10 megjegyzés:

  1. Imádom mindegyik képet:) a lófarkas mekkora ötlet,biztos kipróbálom

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is rögtön megtetszett. :) Bár még nem próbáltam, annyira még nem hosszú a hajam, hogy magasra kössem fel.

      Törlés
  2. A heti bent! Annyira tetszik az ablakos kuckó, kár, hogy nálunk ebben a lakásban sosem lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is odavagyok az ilyenekért, nem első alkalommal szerepel itt ilyen. :) Remélem, egyszer mindkettőnknek lehet egy ilyen kis nyugis helyünk. :)

      Törlés
  3. Outfit, smink, köröm, heti kint, heti bent. :)

    Jöjjön a nyár, végre! Vettem egy csomó klassz nyári ruhát, erre nem tudom hordani, mekkora szívás már. XD Jó lenne strandolni is, meg végre érezni a nyári forróságot. :)

    Szép hetet Ági! :) Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálunk is tervben van hétvégére egy jó kis strandolás, remélem, nem jön közbe semmi sem. :)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik az összes kép :)

    VálaszTörlés
  5. Jaaj, de aranyos vagy! :) A heti cuki eszméééletlen ééédes :D No, hát igen, jön a jó idő, ami nálam (jelenleg épp fagyis lányként) extrán sok melót jelent majd :D A kedvencem a heti cuuukiii meg a farmer ing, amit most már jó lenne végre találni magamnak :) Bár azért ez a heti bent-kint is jól jönne :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem. ;)
      Hú, akkor van ám csábítás egész nyáron. :D
      Én tavaly nyár végén szereztem be egy szuper ujjatlan farmer inget a leárazásokon. Már idén is többször volt rajtam, nagyon szeretem. Hosszú ujjút is keresek (3-4 éve), de mindig van valami, ami miatt nem tetszik(általában nem jó helyen van a gomb a mell résznél, s oldalról be lehet látni :( )

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...