Manikűrvadász 17.

hétfő, június 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 43 Comments

Csak kapkodom a fejem, hogy mennyire telik az idő, és már itt is az újabb fordulója a manikűrvadásznak, szám szerint ez már a 17., ami nem kevés. Továbbra is nagyszerű kezdeményezésnek tartom, kicsit összehozza a blogoló lányokat, és egy kicsit mindenki arra koncentrál, hogy kipróbáljon valami újat, inspirálódjon, megismerje a másikat, s észrevegye a szépet. Ebben a fordulóban ismét Nikkii lett a párom, így újra tőle választottam.

Nem olyan régen készítette ezt a manikűrt, s amikor először láttam, már akkor tudtam, hogy ezt fogom elkészíteni. Az alapkoncepciót meghagytam, a színek változtak egy kicsit, valamint én a virágokat és a körmök aljánál lévő pöttyöket pontozóval készítettem.




Felhasznált termékek:
Avon Nailwear pro+ Pink Creme
Avon Gel finish Fabulous
essence Colour&go
BPS pontozó

A végeredmény hasonlít is az eredetire, meg nem is, de nekem így "Ágisabb" lett. Ti mit gondoltok róla?

A többiek munkái:




43 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm Nikkii! Igazán nagy dolog ez Nekem, hogy ezt írod. :*

      Törlés
  2. Nagyon tetszenek a kerek szirmok!!! Szép lett, vidám és üde :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Szilvi, nagyon örülök, hogy tetszik Neked. :)

      Törlés
  3. Nagyon szép lett ez a mani!
    Nem vagyok nagyon elragadtatva a krémes rózsaszín lakkokért, de amit alapnak kentél, azért most simán vért adnék.
    Az összhatás bájosan nőies, gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Pedig mikor megérkezett milyen csalódott voltam miatta. Kép alapján sokkal lilásabbnak tűnt, azóta viszont nagyon megszerettem és sokszor elő szokott kerülni. :)

      Törlés
  4. Nagyon jól néz ki, a te verziód is és az eredeti is :)

    VálaszTörlés
  5. Kellemes nyárias! :) Nagyon jó! :)

    VálaszTörlés
  6. Jajj hát ez nagyon cuki és szép lett :) ügyes vagy!

    VálaszTörlés
  7. Mesésen gyönyörű lett. :) Az egyik kedvencem és ha összeszedem a bátorságom én is megpróbálom majd elkészíteni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, Anna! Nagyon aranyos vagy, köszönöm. :* Hajrá! Nem olyan nagy ördöngösség ám. ;)

      Törlés
  8. Csinos lett! Ennyire szép ez az Avon lakk? Könnyű vele bánni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :)
      Én oda vagyok érte, pedig mikor megjött, dacból nem szerettem, mert a katalóguskép alapján lilásabbra számítottam. Nem túl könnyű eset, az elején mindenképpen 3 réteges volt, később elég volt belőle 2, mostanában 2-3, nagyon gondolkozok rajta, hogy hígítok rajta, mert egyre nehezebben kezelhető, túl sűrű lett. Egyébként szépen terül. :)

      Törlés
    2. Köszi a választ :) Nekem nagyon tetszik ez a babás szín!

      Törlés
  9. Ah, mennyire szép lett! :*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...