Miss Sporty újdonságok

kedd, június 16, 2015 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Az első képeket a Miss Sporty új, cicás szempillaspiráljáról még néhány hónapja láttam facebookon, majd megjelent mellette a filces szemhéjtus is. Mivel a nyári hőségben különösen nem szeretem túlbonyolítani a hétköznapi sminkem, így nagyon felkeltette az érdeklődésemet ez a két termék, mert általában én a szemekre helyezem a hangsúlyt, s egy cicás pillantás kinek ne jönne jól. ;) Múlt héten érkezett egy csomag a Coty kft-től, amelyben ez a két újdonság is helyet kapott, valamint még két körömlakk, s egy szemceruza is, melyekről most egy kis első benyomásos bejegyzést olvashattok.



Igazság szerint jobban szeretek több időt szánni egy-egy termék tesztelésére, azonban most kérte a cég, hogy viszonylag korán írjunk róla Nektek, így a mai bejegyzésben inkább első benyomásokról lesz szó, de valamilyen formában lesz még szó arról, hogy hosszú távon mennyire váltak be.

Bár imádom a lakkokat, ebből a csomagból most inkább a szemre való termékek keltették fel a figyelmemet, pedig mindkét Clubbing Color “In a minute” körömlakk színe tetszett első pillantásra. Az egyik az 5055-ös számú, talán még nude-nak nevezhető, barnás lakk. Az üvegben nagyon tetszett a színe, gondoltam, jó alap lehet majd különböző manikűrökhöz, de magamon kicsit "idegennek" érzem. A száradása egyébként tényleg gyorsnak mondható(de azért nem egy perc), s két rétegben fed. Az állaga kicsit folyós, de jól kezelhető. Az ecset nekem nagyon kényelmes, lapított, enyhén lekerekített, s kellően széles.
 A másik szín az 5036-os számra hallgat. Ez egy pirosba hajló málnaszín, amit megcsavartak egy kicsit, s apró arany csillámokkal szórták meg. Ezek tényleg nagyon apróak, alig észrevehetőek. Az ecset itt is szuper, azonban kicsit gélesebb az állaga, s nem annyira könnyű egyenletesen elteríteni, így ebből három rétegre volt szükségem. Mindkét lakk fedőlakk nélkül látható.
Nagyon szeretek tusvonalat viselni, de általában a reggeli rohanásban ez elmarad. Főleg géles tusokkal szoktam rajzolgatni, a filcesekkel eddig nem igazán volt szerencsém, azonban mindenhol azt lehet olvasni, hogy ezekkel sokkal könnyebb bánni, így mindig adok esélyt nekik, de valami mindig van, ami miatt a kukában végzik. A Miaoww Look szemhéjtus feje kellően helyes, így hajszálvékony vonalat is húzhatunk vele, de éppen emiatt, nekem csiklandozza a szemhéjamat, így oda kell koncentrálnom rendesen. :D A színe szép fekete, így nem szükséges sokszor áthúzni a vonalat, már 1-2 vonással is szép eredményt kapunk. Első alkalommal húztam a kézfejemre egy vonalat vele, és kissé megijesztett, hogy eléggé szétfolyt a bőrömön, de szemhéjon ezt szerencsére nem tapasztaltam. Ahol nálam elbukott a dolog, az a tartósság. Persze 30 fok felett nem volt könnyű dolga, de pár óra alatt teljesen elfolyt a vége.

Leginkább a Miaoww Look szempillaspirál keltette fel az érdeklődésemet, pedig jó pár bontott spirál sorakozik itthon, de valamiért ezek mindig vonzanak, s ha csak egy terméket használhatnék reggelente, biztos, hogy a szempilláimat emelném ki. A feje igazán érdekes. Az egyik oldal egyenes, itt vannak a hosszabb sörték, míg a másik oldala domború kialakítású, rövidebb sörtékkel.  A festék állaga viszonylag híg (mint a legtöbb spirálnál az első néhány hétben), s picit hajlamos összetapasztani a pillákat, de kicsit ügyeskedve egész szép eredmény érhető el vele. A színe szép fekete, jól kiemeli az egyébként világosabb pilláimat is. Picit dúsít, picit hosszabbít, de egyiket sem drámaian teszi, így egy hétköznapi spirálnak tökéletes lehet, kivéve melegebb napokon, mert ilyenkor egy kicsit hajlamos a szemünk alatt kikötni a nap végére, valamint egy picit morzsálódik is, de ez nem vészes.



Végül az Eyemillionaire szemceruzáról is ejtenék néhány szót. Nekem lila színben érkezett, aminek nagyon örültem, hiszen barna szemhez nagyon jól tud mutatni. Az alábbi színmintán látható, hogy a pigmentáltság nem éppen az erőssége, valamint hajlamos darabos is lenni. Vízvonalon sajnos nem nagyon fog, valamint hamar el is tűnik. Felvittem a felső szempillatőbe is, itt már sikerült egy kicsit jobban előhozni a színét (jó pár áthúzással), valamint tartósabb is volt, de egész nap itt sem marad meg.


Ezen újdonságok közül a szempillaspirál lett a kedvencem, ami hűvösebb napokon nagy örömmel fogok használni, valamint a szemhéjtussal is fogok még próbálkozni, hátha csak a meleg miatt maszatolódott el. A lakkok közül a 5036 árnyalat nagyon tetszik, a következő pedikűrnél ő lesz a befutó.

Mit gondoltok a Miss Sporty termékeiről? Mit próbáltatok eddig tőlük?

Ági


A termékeket tesztelés céljából kaptam, de ez nem befolyásolta a róluk alkotott véleményemet.

8 megjegyzés:

  1. Tényleg furi színű az a lakk, nem is tudom, olyan híg tejeskávé-szerű, nem? Biztos van akinek jól áll, de én sem tudnám elképzelni magamon.
    Amúgy nem rosszak ezek a cuccok, de különösebben egyik sem fogott meg annyira, hogy rohanjak megvenni, hiába cicamintás. Szemhéjtusból már régóta csak zselés verziót használok, spirálból meg van itthon vagy 6 darab, és nem akarom ezt a számot növelni. A lakkokat majd megnézem azért közelebbről is, mert szeretem a márka körömlakkjait, kíváncsi vagyok a többi színre is. Ja, és szép a szemed! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyasmi, de mégis más.
      Nekem a spirál volt az, amit meg szerettem volna venni, de visszatartott, hogy otthon mennyi van felbontva, de nem tudom legyőzni a kíváncsiságom. :D
      Köszönöm. :*

      Törlés
  2. Az a málnapiros lakk gyönyörű!
    A spirál eléggé megosztó volt, ahogy a többi tesztben láttam, de szerintem rajtad jól áll. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Átfutottam én is a többiek bejegyzését, el is gondolkoztam, hogy rajtam nem akarnak most működni a dolgok, vagy túl kritikus vagyok most. :D A spirál az egyik legjobb része az új termékeknek szerintem, de a kefe miatt meg kell tanulni használni, mert nem túl szokványos, így okozhat problémát, de nem lehetetlen. És mindenképpen segít, ha több félével volt már tapasztalatunk.

      Törlés
  3. Pedig jó színe van a lakkoknak!! Csak ez az üvegforma meg az idegeimre, látványnak cuki, de használni a mütyür gömböt...
    A spirál és a tus tetszik, főleg a spirál!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A málna nekem is nagyon bejön. Tárolás szempontjából sem túl szerencsés szerintem ez a forma, nekem jobban elférnek a szögletesebb darabok.

      Törlés
  4. Nem igazán vagyok a márka híve, és valahogy ezentúl sem leszek az. Nekem egyedül a körömlakkok közül van egy-kettő, ami bevált, de az a helyzet, hogy ilyen áron ennél jobb minőségűt is kapok, így továbbra sem fogok ennél az állványnál nézelődni :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl sok dolgot én sem próbáltam még tőlük. Középsuli alatt volt tőlük néhány cuccom, főleg lakkok, volt, amiből két üveggel is elhasználtam, de annyira nem volt maradandó, hogy gyakran nézelődjek ott.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...